2008-06-10, 03:09
Medlem
Spinnacers avatar
Kan någon förklara varför han är så sunkig? Alla andra ser så propra ut!
Man skäms fan.
Citera
2008-06-10, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Kan någon förklara varför han är så sunkig? Alla andra ser så propra ut!
Man skäms fan.
Ähh så det ska vara. han är fotbolls tränare inte vd.
Citera
2008-06-10, 03:27
Medlem
cecels avatar
Jag har också irriterat mig lite på det, men när jag tänker efter är det fan lite skönt gjort. Han orkar inte bry sig om klädreglerna, hahaha! Ger mig fan på att om det blir tillräckligt varmt kommer han slänga av sig kläderna och glida runt i bara kallingarna vid sidlinjen!
Citera
2008-06-10, 03:33
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Ger mig fan på att om det blir tillräckligt varmt kommer han slänga av sig kläderna och glida runt i bara kallingarna vid sidlinjen!
Hade varit coolt!
Citera
2008-06-10, 03:45
Medlem
Trillskes avatar
http://www.myspace.com/unibrowmusic
^ Ball i Overall.

En av grejerna som gör Lagerbäck rätt cool.
Anser att det är respektingivande också, och har säkert att göra med en princip: Fotbollen i centrum, inte hans image som tränare.
Citera
2008-06-10, 04:08
Medlem
Pepsthecats avatar
Såg ni inte Rumäniens tränare Victor Piţurcă klädsel idag mot Frankrike?...Dock så är ju Lasses klädsel lite väl...hmm...prosaisk....
Citera
2008-06-10, 04:14
Bannlyst
För min del kan gubben gå i klänning så länge han levererar ett EM-guld till Sverige.
Citera
2008-06-10, 05:19
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilPop
Ähh så det ska vara. han är fotbolls tränare inte vd.

Precis.
Citera
2008-06-10, 05:28
Medlem
belaruss avatar
Svenska landslagets fotbollstränares stillöshet har påpekats långt tillbaka i tiden och jag har alltid tyckt det är jävligt sunkigt men numer börja jag tycka det är rätt ball. Det är coolt att va sunkig på nåt sätt. Känns lite inspirerat av Pulp Fiction eller The Big Lebowski eller nåt.
Citera
2008-06-10, 06:10
Medlem
soptippsbosses avatar
Äh sluta mobba karln, jag tycker han får göra precis som han vill, är så trött på alla sliskiga sydeuropeér i sina sponsrade märkeskostymer och guldpläterade klubbmärkes-pins. Ej att förglömma! Norges tidigare förbundskapten Egil "Drillo" Olsen sprang väl omkring i gumistövlar, kanske fanns en medcinsk förklaring till detta? Men kul var det i alla fall och säkert en nagel i ögat på snobbarna från söderöver.

Som någon sa tidigare, det är ju faktiskt en idrottstränare vi pratar om. Kostym kan förbundets pampar som raggar sponsorer, går på styrelsemöten m.m klä sig i.

Edit: Drillo hade tydligen gräsallergi.
Citera
2008-06-10, 09:21
Medlem
Pubertals avatar
Det är roligt att se att forumet är fyllt av Magdalena Ribbing-typer som lägger vikt vid något så oviktigt som Lasses kläder. Vem i helvete bryr sig.
Citera
2008-06-10, 10:11
Medlem
Shuyins avatar
Har inte Otto det också? Hade det på presskonferensen igår i alla fall, kan ju bli riktigt mysigt ikväll i så fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in