Min dator som redan nu är seg har drabbats av någon sörja vid namnet AntispySpider som ger mig alerts om att datorn är infekterad och att jag ska betala för att installera en till trojan. Har provat att virusscanna med gratisprogram och tagit bort skiten men den kommer tillbaka hela tiden.
Starta om datorn i felsäkert läge, kör med S & D (Search and Destroy) samt antivirus som du har på datorn, finns piratkopior på till exempel NOD32 som kan användas.
Starta om datorn i felsäkert läge, kör med S & D (Search and Destroy) samt antivirus som du har på datorn, finns piratkopior på till exempel NOD32 som kan användas.
Provade (dock inte med NOD32) och skiten söker sig tillbaka till datorn etfter bara en minut. Har jag gjort fel eller?
du kan även lägga un smitfraudfix logg, det tar bara 1 min http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.exe
hämta smitfraudfix.exe >spara den på skrivbordet.
dubbelklicka på SmitfraudFix.exe >välj tillåt om brandväggen frågar >klicka på valfri tangent >skriv 1 >enter.
posta loggen som visas automatiskt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!