• 1
  • 2
2008-06-07, 13:27
Medlem
någon annan som testat att koka makaroner i tvättmaskinen? fungerade faktiskt bättre än väntat
Citera
2008-06-07, 13:29
Bannlyst
Och anledningen till att du gjorde det är? Funkar det inte lika bra i en kastrull eller?

Edit: Skönt förstainlägg.
Citera
2008-06-07, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otarnasen
någon annan som testat att koka makaroner i tvättmaskinen? fungerade faktiskt bättre än väntat
Välkommen till FB o tack för garvet. Till arkivet sköna trådstarter!!
Citera
2008-06-07, 14:07
Medlem
Herr gurkas avatar
Dagens första tråd!!!!

Varför försöker man detta?
Citera
2008-06-07, 14:21
Medlem
Khapis avatar
Hah, jaha. Då borde det väl vara lite större pastaformer än små makaroner? De fastnar väl i de små hålen i tvättmaskinen? Knasig idé.
Citera
2008-06-07, 14:22
Medlem
dumms avatar
Jag är mest intresserat över huruvida de inte blev väldigt överkokta ...
Citera
2008-06-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otarnasen
Detta känns som ett trick för att få personer att koka sina makaroner i tvättmaskinen.

TS har i själva verket aldrig prövat på det, utan vill bara få andra i fällan!
Citera
2008-06-07, 14:54
Medlem
m65gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drast
Detta känns som ett trick för att få personer att koka sina makaroner i tvättmaskinen.

TS har i själva verket aldrig prövat på det, utan vill bara få andra i fällan!
han kan säkert ha gort det ,men man undrar varför påtänd,full,eller bara en crazy grej.men det kan fan inte va gott och äta dom.
Citera
2008-06-07, 15:26
Medlem
lamajägarns avatar
jo men vafan ja har bild på dom om nån vill se ju jag som skrev på en kompises innan. man la dom i en plastpåse som jag la i en strumpa sen körde jag vittvätt på 95 grader. dom smakade lite mjöligt men ser ut som potatismos
Citera
2008-06-07, 15:36
Medlem
GreenStuffs avatar
Eller..... så kan man göra efterrätt i micron:

Stoppa in en mogen banan (oskalad) i micron på full effekt i 3 minuter. Ta ut bananen & snitta längs med skalet på ovansidan & tryck ner bitar av mjölkchoklad (som smälter).... Jättegott !!!!!

I själva verket så sprängs banan jäveln långt innan 3 minuter gått & insidan av micron är täckt av bananmos

Har faktiskt lyckats lura en kollega till att göra detta för ett antal år sedan.... fan vad sur hon blev
Citera
2008-06-07, 15:45
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenStuff
Eller..... så kan man göra efterrätt i micron:

Stoppa in en mogen banan (oskalad) i micron på full effekt i 3 minuter. Ta ut bananen & snitta längs med skalet på ovansidan & tryck ner bitar av mjölkchoklad (som smälter).... Jättegott !!!!!

I själva verket så sprängs banan jäveln långt innan 3 minuter gått & insidan av micron är täckt av bananmos

Har faktiskt lyckats lura en kollega till att göra detta för ett antal år sedan.... fan vad sur hon blev
Haha! Den måste jag prova att dra!
Citera
2008-06-07, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Haha! Den måste jag prova att dra!
Ja för det är så jättekul att lura andra så de blir tvingade att städa
idiot.
Citera
  • 1
  • 2