2008-06-06, 16:50
Bannlyst
Förmodar att det är olika mängd nikotin i olika snussorter (ex general har mer än catch). Har försökt hitta en lista hur mycket varje sort innehåller men inte hittat någon information. Någon som vet?

Hur är det med dem som heter White? Är det samma mängd nikotin (som dem utan white) men påsen släpper ut mindre åt gången och därför varar den längre och rinner mindre?
Citera
2008-06-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tofsen
Förmodar att det är olika mängd nikotin i olika snussorter (ex general har mer än catch). Har försökt hitta en lista hur mycket varje sort innehåller men inte hittat någon information. Någon som vet?

Hur är det med dem som heter White? Är det samma mängd nikotin (som dem utan white) men påsen släpper ut mindre åt gången och därför varar den längre och rinner mindre?

http://www.gothiatek.com/templates/s...spx?page_id=36

där står de vanligaste snussorterna med. Hur mycket nikotin de innehåller osvv.

White rinner ju mindre för att man inte har sprutat vatten på dom som man gör med vanligt portionssnus
Citera
2008-06-06, 17:47
Medlem
Snöjs avatar
Finns det någon liknande lista för cigaretter?
Citera
2008-06-08, 13:57
Medlem
nazipoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Finns det någon liknande lista för cigaretter?
står på paketen, men starkast vet jag är john silver utan filter
Citera
2008-06-08, 14:53
Medlem
Snöjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
står på paketen, men starkast vet jag är john silver utan filter
Jo det har jag koll på, jag menade mest att det skulle vara trevligt med en liten lista så man kan se vilka sorter som är starkast/svagast. Känns lite meningslöst att köpa hem ett paket av varje och jämföra
Citera
2008-06-10, 21:40
Medlem
nikotin

snusnet.se
Citera
2008-06-10, 22:27
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vedhuggarn
snusnet.se
Bland de sämsta hemsidor jag stött på, vafan säljer de bara lös eller vad är det frågan om.
Ursäkta att jag går lite OT men jag var bara tvungen att påpeka sidans oduglighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in