2008-06-05, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Jag räknade lite snabbt och drog till med 230kcal så de vart fel på 20kcal. Du är så duktig så. Klarade du Matte A kanske?

Fast jag unnar dig att få lite bekräftelse, inte lätt att vara bokstavsbarn

Hur orkar du ens med Flashback? Förfan, stick till Body.se med dig, där är dom åtminstonde seriösa och inte en bunt WoW-Spelande datornördar som fortfarande bor i mammas källare.
Skojjare är vad dem är här på FB, hela bunten.
Citera
2008-06-05, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Hur orkar du ens med Flashback? Förfan, stick till Body.se med dig, där är dom åtminstonde seriösa och inte en bunt WoW-Spelande datornördar som fortfarande bor i mammas källare.

Flashback>Kolozzeum>Body

Så ligger det till
Citera
2008-06-05, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Flashback>Kollozeum>Body

Så ligger det till

Ja, om man är en korkad liten nazi unge som du
Citera
2008-06-05, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ja, om man är en korkad liten nazi unge som du

lol @ personsangrepp
Citera
2008-06-05, 15:02
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Nä knappast nytt. Drar på smilbanden varje gång jag ser folk som sveper en proteindrink direkt efter träningen... Vad som är relativt nytt (ehm-- 1-2år) är att det är onödigt.
Innan träning ska man äta EAA för att höja proteinsyntesen men även efter ett pass behöver kroppen protein och kolhydrater. Att dricka rent protein direkt efter ett pass är inte nödvändigt men att fylla på med näring i form av protein och kolhydrater komma maximera återhämtningen.
Citera
2008-06-05, 15:05
Medlem
mochrashads avatar
mycket bra skrivet, Axon.
Citera
2008-06-05, 15:05
Medlem
Axons avatar
Citat:
Kycklingen är också fel om du vill veta... jag trodde du kunde din kost. Kyckling = 115kcal. Vill man så kan man för enkelhetensskull avrunda till 120 då mycket kött ligger på det. Rostbiff, ryggbiff.. you name it.
En fråga bara: Tror du att någon bryr sig om dina meningslösa påpekanden?

Hade jag velat vara exakt med kalorierna hade jag ju synkat artikeln med slv.se men jag tyckte det räckte med att skjuta från höften och för det andra finns det flera olika kycklingvärden på slv.se (file, ben, med skinn, utan skinn etc så att säga att du har rätt för att du suttit och granskat artikeln noggrant för att någon ska ägna dig minsta intresse är iofs väldigt roligt men jag tycker ändå synd om dig)
Citera
2008-06-05, 15:06
Medlem
Axons avatar
Citat:
Långt ifrån alla är ju lika korkade som han.
Citera
2008-06-05, 15:07
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mochrashad
mycket bra skrivet, Axon.
Tack.

Hoppas inte din världsbild förstördes när jag angav fel antal kalorier för kyckling och mjölk

Citera
2008-06-05, 15:12
Bannlyst
Citat:
En fråga bara: Tror du att någon bryr sig om dina meningslösa påpekanden?

Hade jag velat vara exakt med kalorierna hade jag ju synkat artikeln med slv.se men jag tyckte det räckte med att skjuta från höften och för det andra finns det flera olika kycklingvärden på slv.se (file, ben, med skinn, utan skinn etc så att säga att du har rätt för att du suttit och granskat artikeln noggrant för att någon ska ägna dig minsta intresse är iofs väldigt roligt men jag tycker ändå synd om dig)

Gillar du att ljuga för folk och skriva meningslös fakta? Snacka om att seriositeten och förtroendet för dig dras ned när du inte ens kan få sådana simpla saker rätt?
Senast redigerad av imovanish 2008-06-05 kl. 15:16.
Citera
2008-06-05, 15:13
Bannlyst
Citat:
Innan träning ska man äta EAA för att höja proteinsyntesen men även efter ett pass behöver kroppen protein och kolhydrater. Att dricka rent protein direkt efter ett pass är inte nödvändigt men att fylla på med näring i form av protein och kolhydrater komma maximera återhämtningen.

Ja kolhydrater är positivt att ta direkt efter, har jag någonsin påstått nåt annat? Jag säger att proteindrinker som alla discobyggare, i hopp om att bli större, sveper i sig direkt efter passet är onödig.
Citera
2008-06-05, 15:17
Medlem
Axons avatar
Citat:
Gillar du att ljuga för folk och skriva meningslös fakta? Snacka om att seriositeten och förtroendet för dig dras ned när du inte ens kan få sådana simpla saker rätt?
Bara på FB som 20kcals felmarginal på 5dl lättmjölk kan reta upp människor, underbart.

Haha sikka jävla freaks det här forumet erbjuder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in