antar att du menar chokladsås till glass? Under hela min uppväxt har vi ALDRIG haft sådan i kylen. Blir bara jobbigare att få ut såsen ur tuben när den är kall.
Kör på i rumstemperatur. Den håller sig i några månader iaf
edit; vem sitter och funderar på något sådant kvart i 1 en torsdagsmorgon?
Säker på att det håller ett par månader, har du provat det i en 25 upp mot 30 grader?
När frågan sent dyker upp lagom till sin nattportion glass. Då måste man ha svar och FB-proffsen kallas in! Misstänker ju att fler än jag är kyl-lösa.
Säker på att det håller ett par månader, har du provat det i en 25 upp mot 30 grader?
När frågan sent dyker upp lagom till sin nattportion glass. Då måste man ha svar och FB-proffsen kallas in! Misstänker ju att fler än jag är kyl-lösa.
visserligen så har vi inte 25-30 grader i skaferiet, men 20-25 iaf. Och där klarar den sig 1-2månader utan några problem. så 2 veckor i 25c borde väl inte vara något problem. om så fallet är, så märker du väl det då. Såsen kostar väl inte mer än 25-30 kr så är inte så mycket att förlora ;D
Skit också. Jag kunde inte motstå frestelsen att slicka i mig den skvätten som var kvar runt öppningen efter att jag pytsat på en omgång. Infekterade jag nu tuben med mina käftbakterier så tillväxten fulbakterier sker explosionsartat?
Skit också. Jag kunde inte motstå frestelsen att slicka i mig den skvätten som var kvar runt öppningen efter att jag pytsat på en omgång. Infekterade jag nu tuben med mina käftbakterier så tillväxten fulbakterier sker explosionsartat?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!