Nu är det strul med min satans dator igen! Denna gång är det dock lite annorlunda, det är nämligen så att den förmodligen har åkt på något virus.
Datorn startar, men kommer inte längre än till delen där man kan "Del: Enter setup & F12: Boot menu". Och det är detta som är det jävligaste, INGET tangentbord fungerar på datorn, dock så fungerar min mus utan problem. Jag har testat tre olika tangentbord som fungerar på min andra dator, men som inte fungerar på min "main" dator. Två av de tangentbord jag har testat kopplas in via USB och ena är en vanlig sladd, och jag har väl 4-5 olika USB portar på datorn, har testat alla portar men tangentbordet vägrar fortfarande att fungera vilket resulterar i att jag inte kan komma åt Setup eller Boot menyn. Musen går även via USB så det är inget fel på portarna.
Och nu har den även börjat att starta om sig själv när jag försöker sätta på datorn.
Vad i h*lvete ska jag göra? Detta hände över natten då datorn var avstängd, mitt virus program gav inga utslag på att det skulle finnas något virus på datorn, och den fungerade perfekt innan detta hände.