2008-06-04, 19:34
Medlem
jabbe91s avatar
Körde ner min dator i viloläge typ för en halvtimma sen, skärmen slocknar men inte datorn, så håller jag inne sätta på knappen och sätter på den igen, så kommer den på exakt samma plats, Hur kommer jag in i windows igen?? Jag har vista, hjälp fort
Citera
2008-06-04, 19:39
Medlem
RealMadrid852s avatar
Det här har varit ett rätt stort problem med gigabyte moderkort och jag hade samma problem.

Lösningen för de med gigabyte moderkort var att stänga av datorn, ta ut strömsladen ur datorn och stänga av switchen på nätaggregatet och sedan trycka på start och reset knappen så att all ström går ur systemet.

Sedan kopplar du ihop allt och sätter på switchen på nätagget så borde det funka att sätta på datorn.
Citera
2008-06-04, 19:45
Medlem
jabbe91s avatar
jag ahr itne gigabyte moderkort, jag har ASUS
Citera
2008-06-04, 20:06
Medlem
RealMadrid852s avatar
Nehe det säger du inte? Jag såg det i din signatur och det var därför jag påpekade så många gånger att det var ett känt problem för gigabyte kort.

Men trots det så kan du väl fatta att ditt kort han ha samma "bugg".

Du kan ju testa det jag jag skrev och se om det funkar ändå, det är ju inte så att det kommer bli värre.
Citera
2008-06-04, 20:08
Medlem
jabbe91s avatar
Okej! Jag vet inte varför du trotr att jag har gigabyte kort oc hatt det sstod i signaturen, det står tydligt ASUS P5KPL-E
Citera
2008-06-04, 20:11
Medlem
RealMadrid852s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Okej! Jag vet inte varför du trotr att jag har gigabyte kort oc hatt det sstod i signaturen, det står tydligt ASUS P5KPL-E

Haha jag menade att jag såg i din signatur att du har Asus inte Gigabyte, förlåt om jag var otydlig, jag är lite trött.
Citera
2008-06-04, 20:15
Medlem
jabbe91s avatar
Ahaa ok, ne det är lungt:P ska se om det fungerar nu, Hoppas det
Citera
2008-06-05, 14:33
Medlem
jabbe91s avatar
det fungerar fan inte , jag kommer in i felsäkert läge men när jag ska starta normalt så släcks den:S HJÄLp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in