2008-06-04, 16:59
Bannlyst
Hej!

Eftersom jag söker programtips inbillar jag mig att jag hamnat i rätt tråd...
Jag har sökt, men det har inte gått något vidare.

Undrar om någon av er vet vilket program som är bäst för att "blurra för" i filmer?
Har filmer på lillgrabben när han är på stranden - vill dela med mig av det - men föredrar att blurra för hans privata delar ifall fel äckel skulle få syn på filmen...

Jag antar att de där skitstora och tröga programmen har sådana funktioner i sig - kommer inte på vad de heter för tillfället, har haft olika sådana installerade men tycker det är för krävande och trögt. Jag vill helst undvika att använda dem om möjligt.

Något program som "väger lätt" och som går snabbt att jobba med sina filmsnuttar i... Någon som vet?

Kollade i "Windows Movie Maker", men hittar ingen sådan funktion i det...

Tack på förhand.
Citera
2008-06-04, 18:48
Medlem
I nya Photoshop CS3 så kan man göra det. Vet dock inte i detalj hur man gör. Kolla på moderskeppet, tror det finns en guide där...
Citera
2008-06-04, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plåt Niklas
I nya Photoshop CS3 så kan man göra det. Vet dock inte i detalj hur man gör. Kolla på moderskeppet, tror det finns en guide där...

Okej, har bara Paint Shop installerat, men kanske skulle ta och lägga in CS3 istället då'rå...

Undrar vad redaktioner använder, t.ex "Efterlyst" och sånt när de döljer nyllen.

Tack för ditt svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in