2008-06-04, 16:57
Medlem
Jan Bananbergs avatar
tjena, har hemtat hem lite drivrutiner till min fujitsu siemens jetson på den här datorn (acer) och laggt in dem på ett USB-minne och fört över dem till min Jetson (eftersom den inte har internet anslutning ännu).

Eftersom jag är lite seg eller allmänt oduktig på datorer så skulle jag vilja veta hur jag installerar alla grejer som ligger på USB-minnet på min Jetson.

MVH Bananen
Citera
2008-06-05, 08:50
Medlem
Jan Bananbergs avatar
Edit, lyckades installera alla drivrutiner jag behöver men nu har jag ett annat problem som stör mig, när jag vill spela tibia så "stannar" hela datorn upp och rebootar sig själv efter ett tag. Otroligt störande, någon som vet vad jag kan göra åt saken eller vad det kan bero på?

tacksam för alla svar /Bananen
Citera
2008-06-05, 08:57
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan Bananberg
Edit, lyckades installera alla drivrutiner jag behöver men nu har jag ett annat problem som stör mig, när jag vill spela tibia så "stannar" hela datorn upp och rebootar sig själv efter ett tag. Otroligt störande, någon som vet vad jag kan göra åt saken eller vad det kan bero på?

tacksam för alla svar /Bananen

Överhettning?
Citera
2008-06-05, 16:17
Medlem
Jan Bananbergs avatar
Vad ska man göra åt det? /eb bananen
Citera
2008-06-05, 16:54
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan Bananberg
Vad ska man göra åt det? /eb bananen

Nu vet inte jag om det är en stationär eller bärbar det är frågan om. Men standard svar för detta är: Dammsug datorn ordentligt. Damm kan ha satt igen kylflänsar och fläktar. Kontrollera att fläktarna snurrar som de ska.
Citera
2008-06-05, 19:35
Medlem
Jan Bananbergs avatar
Funkar bra, stort tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in