2008-06-04, 15:53
Medlem
Jag har fått ett paket Greve Hamilton av en polare. Grejen är den att jag har förvisso en pipa, men röker sådär en gång i månaden så det blir liksom ingen lång förbrukningstakt... Har även gjort handrullade cigaretter av dem, tyckte det blev ganska gott, men det är med cigg som med pipan dvs jag röker dem knappt. Ingen jag känner röker piptobak.

Nu funderar jag på att börja tugga det istället.. vad är skillnaden mellan att tugga piptobak och att tugga riktig tuggtobak? Det där med att saften ska spottas ut har jag förstått för annars blir magen riktigt grinig, men någon annan större skillnad föreligger väl inte?
Citera
2008-06-04, 16:09
Medlem
Mojo_dojos avatar
ditt monster, skaffa tugg-tobak om du ska tugga skiten men våldta inte piptobak.
Citera
2008-06-04, 16:17
Medlem
saftad_burks avatar
Köp ett paket Oliver Twist. Piptobaken kommer både smaka och kännas för jävligt.

Lägg ut piptobaken på recykle your stuff!
Citera
2008-06-04, 16:20
Medlem
MrCheebas avatar
Testa att tugga den så kommer du nog på andra tankar.
Citera
2008-06-04, 16:22
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojo_dojo
ditt monster, skaffa tugg-tobak om du ska tugga skiten men våldta inte piptobak.

haha..tagga ner..det är greve hamilton för fan.

On Topic: Det är väl bara att testa, men jag skulle tippa på att det inte kan vara allt för smaskigt.
Citera
2008-06-04, 22:05
Medlem
silentsirens avatar
faktum är att det går ganska bra att tugga piptobak. inte för att det är det bästa sättet att konsumera den - och vanlig tuggtobak är fårståss bättre, men ändock.

Jag har testat att tugga/snusa pressad virginiatobak (flake) och det gick an. man bör dock ta en ganska liten dos är min erfarenhet, det är riktigt starkt. greve hamilton är kanske något mildare kan jag tro, så testa på !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in