2008-06-04, 15:53
Medlem
Jag har ftt ett paket Greve Hamilton av en polare. Grejen r den att jag har frvisso en pipa, men rker sdr en gng i mnaden s det blir liksom ingen lng frbrukningstakt... Har ven gjort handrullade cigaretter av dem, tyckte det blev ganska gott, men det r med cigg som med pipan dvs jag rker dem knappt. Ingen jag knner rker piptobak.

Nu funderar jag p att brja tugga det istllet.. vad r skillnaden mellan att tugga piptobak och att tugga riktig tuggtobak? Det dr med att saften ska spottas ut har jag frsttt fr annars blir magen riktigt grinig, men ngon annan strre skillnad freligger vl inte?
Citera
2008-06-04, 16:09
Medlem
Mojo_dojos avatar
ditt monster, skaffa tugg-tobak om du ska tugga skiten men vldta inte piptobak.
Citera
2008-06-04, 16:17
Medlem
saftad_burks avatar
Kp ett paket Oliver Twist. Piptobaken kommer bde smaka och knnas fr jvligt.

Lgg ut piptobaken p recykle your stuff!
Citera
2008-06-04, 16:20
Medlem
MrCheebas avatar
Testa att tugga den s kommer du nog p andra tankar.
Citera
2008-06-04, 16:22
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojo_dojo
ditt monster, skaffa tugg-tobak om du ska tugga skiten men vldta inte piptobak.

haha..tagga ner..det r greve hamilton fr fan.

On Topic: Det r vl bara att testa, men jag skulle tippa p att det inte kan vara allt fr smaskigt.
Citera
2008-06-04, 22:05
Medlem
silentsirens avatar
faktum r att det gr ganska bra att tugga piptobak. inte fr att det r det bsta sttet att konsumera den - och vanlig tuggtobak r frstss bttre, men ndock.

Jag har testat att tugga/snusa pressad virginiatobak (flake) och det gick an. man br dock ta en ganska liten dos r min erfarenhet, det r riktigt starkt. greve hamilton r kanske ngot mildare kan jag tro, s testa p !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in