Tjenare.
Ska åka och köpa en asus eee pc om några timmar men tänkte bara kolla innan vart man kan ladda ner lite program till linux? för jag måste ha ett kalenderprogram på datorn annars passar inte datorn mitt ändamål. tackar på förhand / Audiali
Tjenare.
Ska åka och köpa en asus eee pc om några timmar men tänkte bara kolla innan vart man kan ladda ner lite program till linux? för jag måste ha ett kalenderprogram på datorn annars passar inte datorn mitt ändamål. tackar på förhand / Audiali
Linux funkar inte som windows (som i att "hitta en exe på nätet, ladda ner och installera")
Men för att besvara din fråga: Ja, det finns "kalenderprogram".
Vanligtvis behöver du inte ladda ner program som du gör till Windows. I ubuntu använder du synaptics som laddar ner program direkt och installerar dom.
tsackar.. sitter med den nu i hand. det är dock väldigt svårt att skria med den som ni kabske märker:P.. ska kolla om jag hittar några vättiga program på dessa länkar och tips
tsackar.. sitter med den nu i hand. det är dock väldigt svårt att skria med den som ni kabske märker:P.. ska kolla om jag hittar några vättiga program på dessa länkar och tips
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!