2008-06-04, 14:46
Medlem
Naikons avatar
Blir så jävla förbannad på det här nu. För någon vecka sen så strulade internet i nån timme, och då var jag kanske inne och pillade på internet-inställningarna på Nätverksanslutningar. Hursomhelst funkade det inte, men internet kom ändå tillbaka lite senare.
Nu är det så att när jag går in på vissa hemsidor (tex musikbörsen) så stoppas hemsidan, det kommer upp en ruta som heter Ansluter Bredbandsanslutning, och sen Ett fel uppstog vid anslutning till Bredbandsanslutning. Också står det såhär:
Citat:
Ansluter genom WAN Miniport (PPPOE)...

FEL: 678. Fjärrdatorn svarade inte. Om du behöver behöver yttligare hjälp kan du klicka på Mer Information om eller sök i Hjälp- och supportcenter efter det här felnumret.

[RING UPP IGEN] [AVBRYT] [MER INFORMATION]

Om jag klickar på Avbryt så stängs rutan ner, och jag kommer in på hemsidan. Det jobbiga är att internet fryser och jag kan inte göra något. Jag ser att rutan "Ansluter Bredbandsanslutning..." kommer upp i Aktivitetsfältet, men det dröjer ca 15 sekunder innan jag kan få upp den.
Så det blir såhär på vissa sidor bara. Kanske var tredje hemsida?
Hoppas någon förstår mig, och tack på förhand.

/naikon
Senast redigerad av Naikon 2008-06-04 kl. 14:48. Anledning: stavfel
Citera
2008-06-04, 21:23
Medlem
Naikons avatar
bumpeti bump bump
Citera
2008-06-05, 17:07
Medlem
Naikons avatar
är det verkligen inte någon som vet hur man får bort den här grymt irreterande rutan?
kan ju knappt surfa på några sidor...
Citera
2008-06-05, 20:13
Medlem
Arains avatar
Ring din bredbandsoperatör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem