• 1
  • 2
2008-06-04, 12:23
Medlem
kEnzo69s avatar
HejHej. . . sitter med en billigare variant av Xanor/Xanax 1mg.

Vanligen så brukar man bli go på 0.5mg Xanax efter 20min. . .

Men dessa som tillverkas av STADA som säljs på apoteket tycker ja verkar va
ett stort skämt. . . först efter 3mg och efter 2timmar blev ja endast bara trött ingen go benzo effekt alls......

Någons som käkar dessa å har lika dana erfarenheter eller é det bara ja som är imun ? ... . . ..... ... .
2008-06-04, 16:17
Medlem
Filifjonkans avatar
Alprazolam

Någon som vet om man kan köpa Alprazolam receptfritt i Spanien?
2008-06-04, 17:41
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan
Någon som vet om man kan köpa Alprazolam receptfritt i Spanien?

Icke receptfritt tyvärr.
2008-06-04, 22:47
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Visste inte att alprazolam var en opiat eller opioid, jag chansade på bensodiazepin.
2008-06-04, 23:11
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Visste inte att alprazolam var en opiat eller opioid, jag chansade på bensodiazepin.

Då chansade du så rätt så!

Mvh
/Jedi.
2008-06-04, 23:19
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kEnzo69
HejHej. . . sitter med en billigare variant av Xanor/Xanax 1mg.

Vanligen så brukar man bli go på 0.5mg Xanax efter 20min. . .

Men dessa som tillverkas av STADA som säljs på apoteket tycker ja verkar va
ett stort skämt. . . först efter 3mg och efter 2timmar blev ja endast bara trött ingen go benzo effekt alls......

Någons som käkar dessa å har lika dana erfarenheter eller é det bara ja som är imun ? ... . . ..... ... .
Nej du är inte ensam om det, slängde i mig 4-5mg och det dämpade inte ens bort ångesten. Vonkan upplever samma sak. Försökte smälta en under tungan, den blev typ gummiaktig. Måste vara nåt skumt med bindningsmedlen eller nåt. Annars innehåller dom fan inte 1mg som det står...

Edit: Det är ingen opiat nej.

Edit2: Vi båda upplevde också nästan exakt 2h innan den ytterst ringa effekten uppnåddes...
Senast redigerad av alprazolam_ 2008-06-04 kl. 23:21.
2008-06-05, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej du är inte ensam om det, slängde i mig 4-5mg och det dämpade inte ens bort ångesten. Vonkan upplever samma sak. Försökte smälta en under tungan, den blev typ gummiaktig. Måste vara nåt skumt med bindningsmedlen eller nåt. Annars innehåller dom fan inte 1mg som det står...

Edit: Det är ingen opiat nej.

Edit2: Vi båda upplevde också nästan exakt 2h innan den ytterst ringa effekten uppnåddes...

Min kropp klarar ivf att tillgodogöra sig alprazolamt oavsett om det är Merck, Stada, Pfizer whatever. Satans vilken otur ni har. Men ni köper säkert inte i blister heller eller så är mina enzymer i tip-top.
2008-06-06, 10:19
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
Då chansade du så rätt så!

Mvh
/Jedi.

Haha vad tur jag har
2008-06-06, 14:47
Medlem
Dolcontinas avatar
Skumt att så många (även "riktiga" narkomaner) tror att Benso är en Opioid. De gånger jag tagit Benso (vid abstinens) så har jag inte fått något rus och definitivt inget som påminner om ett Opioidrus. Den enda lilla likheten jag känt är dåsighet... men det blir man ju av mycket.

Det är ju jätteofta folk lägger Bensofrågor i Opiatdelen och jag har hört det irl också. Folk som pratar om när dom tagit Opioider och så nämner dom plötslig Benso.

Redan innan jag började med Opioider (långt innan) så visste jag att det är skillnad på smärtstillande och lugnande. Är det något som allmänheten tror? Att Xanor är en Opioid och Kodein en Benso... och att det är samma sak. Tror man att Benso är en typ av Opioid? Jag tycker det är jättekonstigt...

Lika konstigt som att typ 80 % av befolkningen tror att det heter Citadon.

Edit - Det var inte menat som gnäll... För mig får folk ställa bensofrågor här. Mer brydd =)
2008-06-06, 15:50
Medlem
noreones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina

Lika konstigt som att typ 80 % av befolkningen tror att det heter Citadon.

det trodde jag också för nåra år sen, det lät bättre/enklare att säga..
skyller på dålig uppfostran..
2008-06-07, 00:02
Flyttas till Övriga droger...
2008-06-07, 00:07
Bannlyst
Man går in sig ganska fort på dom där rackarna... Min tjej kunde knappt lukta på en 2.2:a men jag däremot Nej, du har nog gått in dej på dom, speciellt om det är från vårt apotek...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in