Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-07, 00:16
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Jose Mourinho vore läckert.
Citera
2009-06-07, 00:17
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus_Rex
Jose Mourinho vore läckert.
Hehe, jo, han verkar ju vara överkär i Zlatan så han bör kunna lägga in ett gott ord eller två.
Citera
2009-06-07, 00:21
Medlem
htdgs avatar
Guus Hiddink är väl arbetslös nu när Chelsea inte vill ha han längre? Han gjorde det ju ganska bra med Ryssarna...
Citera
2009-06-07, 00:22
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Guus Hiddink är väl arbetslös nu när Chelsea inte vill ha han längre? Han gjorde det ju ganska bra med Ryssarna...

Han tränar fortfarande Ryssland.
Citera
2009-06-07, 00:22
Bannlyst
Som om Sverige har råd med någon Trapattoni, haha dummaste jag hört.

För övrigt så är väl Svennis den hetaste kandidaten för mig, han har ju coachat ett och annat och har mest erfarenhet. Utesluter ingen annan bara LäderHäck avgår.
Citera
2009-06-07, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htdg

Han trönade Ryssland samtidigt som han tränade Chelsea. Så klart Chelsea ville ha honom kvar.
Citera
2009-06-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura

För övrigt så är väl Svennis den hetaste kandidaten för mig, han har ju coachat ett och annat och har mest erfarenhet. Utesluter ingen annan bara LäderHäck avgår.
Svennis känns väl också rätt dyr?
Citera
2009-06-07, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Svennis känns väl också rätt dyr?

Skulle säkert ta emot ett skambud om han fick förfrågan att bli förbundskapten.
Citera
2009-06-07, 00:34
Medlem
Citat:
Skulle säkert ta emot ett skambud om han fick förfrågan att bli förbundskapten.
Att välja mellan ett antal miljoner i ett spännande fotbollslag eller ta ett skambud och bli förbundskapten för sveriges landslag.. Verkar vara ett svårt val om man heter Svennis.
Citera
2009-06-07, 00:40
Medlem
Det får nog bli Egil "Drillo" Olsen för oss, så kan han räkna ut hur bollen skall hamna i mål för det vi har problem med.
Citera
2009-06-07, 00:46
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:

Irland har ju tydligen råd med honom och jag tror inte deras budget är sådär överdrivet stor. Men orealistiskt känns det.

Jag drömmer om Faith Terim men det är som sagt en dröm annars känns någon som Hasse Backe troligare eller varför inte Nanne Bergstrand, jag gillar hans attityd.
Citera
2009-06-07, 00:49
Medlem
Scolari är ju mer än okej landslagscoach. VM guld + EM silver under 2000-talet?

Visst, han har fan inget att göra i ett klubblag, och det var ingen seriös spekulation det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in