2008-06-04, 00:41
Medlem
Sir Uffes avatar
Tiden bringer døden - Du lever i tiden.
Døden kommer uansett. Hva skjer etterpå?
Et faktum er jo det at du enten blir gravd ned i et fattig, lite stykke jord, eller du blir brent og asken din sprees over - gud vet hvor - Nilen kanskje?
Nei, man kan ikke unngå døden uansett hvor mye man prøver.

Jeg vil leve evig, men som alle vet, er det umulig. (Med mindre en eller annen syk professor finner opp en oppskrift på Evigpillen, pillen ved siden av Lykkepillen.)

Døden er et faktum. Jeg er ikke kristen, (Noe jeg regner med at de fleste her inne ikke er), så jeg tror ikke på at det finnes en himmel, eller et helvete.
Etter livet starter kanskje et nytt liv, med en ny rolle.
Spill din rolle i dette livet. Du er født, og ditt liv har en mening. Du kommer til å forandre noe her i verden på et eller annet vis.

Jepp, jeg skriver på Norsk Bokmål. Lev med det, din dust.
Citera
2008-06-04, 00:47
Medlem
V-rocks avatar
Så du vill ge oss goda råd på bokmål?

Ingen vidare trådstart får jag säga, även om det var kul att läsa norska som omväxling.

Förövrigt dör man bara om man låter sig dö, inbillar man sig att man aldrig dör lever man lyckligare...
Citera
2008-06-04, 00:56
Medlem
Sir Uffes avatar
Njaa... Njoo... Selvfølgelig skal man sette pris på livet, men av og til kommer man til noen ubehagelige situasjoner som blir til en pest og en plage etter hvert. F.Eks; tregt internett.
Nettet mitt går tregt - noe jeg irriterer meg sykt over, siden jeg er semi-avhengig av internett. Men blir nettet faen meg bedre hvis jeg tenker gode tanker om det? Nei, ikke idet hele tatt. Nettet fortsetter og være et lite irritasjonsmoment bak i lillehjernen, som desperat prøver å få oppmerksomheten min hele tiden - noen det dessverre klarer.

Derfor kan man ikke alltid være lykkelig. Derimot, så er man ulykkelig 3/4 av livet sitt, med mindre du er en rik soss fra Statene.

... Jeg forstår heller ikke Svensk. (Noe jeg faktisk er ganske glad for... Svensk er jo et typisk "fjortis-språk".)
Citera
2008-06-04, 01:29
Bannlyst
Drick lite bärs så känns det bättre.
Citera
2008-06-04, 11:18
Medlem
steam-engeniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Uffe
... Jeg forstår heller ikke Svensk. (Noe jeg faktisk er ganske glad for... Svensk er jo et typisk "fjortis-språk".)

Ett troll! På norska!
Citera
2008-06-04, 16:57
Medlem
Adversariuss avatar
Skjønner ikke hvorfor du vil leve evig, hvorfor skulle det være bra? Hva er det egentlig du vil si med denne tråden, at alle burde skape en mening med livet sitt? Høres ganske selvfølgelig utt, hvis du spør meg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in