Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2000-09-05, 21:57
Medlem

Var är det konstigaste stället ni har onanerat på ?

Jag börjar med att erkänna att det är när jag satt och var tvungen att passa en telefonväxel/foaje´ och det var söndag och mkt. lite folk som kunde komma förbi.Då gjorde jag det bakom disken...

nästa bekännelse
Citera
2000-09-06, 09:27
Medlem
Allmän onani fråga ?!

Ingen slår mitt rekord, jag har aldrig onanerat på ett konstigt ställe i hela mitt liv utan det händer oftast hemma i sängen.

/LadyC - för en gångs skull utan udda bekännelse
Citera
2000-09-06, 22:18
Allmän onani fråga ?!

Jag gjorde det på en privat fest inne på toaletten mot dörren för jag inte kunde hålla mig efter att jag hånglat med en kille jag inte ville ligga med.
Citera
2000-09-08, 18:52
Medlem
Allmän onani fråga ?!

Va fan knullade du inte med honom din dumma kossa!!!!!

Uhhh....Typiskt kvinnor....

Mvh
Necrotech/We are a;Grumh...You are not!!!!!
Citera
2000-09-09, 00:28
Medlem
Allmän onani fråga ?!

Det var nog i baren på Zombie. Rätt ok faktiskt. Folk tittade lite konstigt men inen erbjöds sig hjälpa till. Lite taskigt kanske men jag var glad ändå!
Citera
2000-09-18, 12:58
Allmän onani fråga ?!

Konstigt och konstigt...runkade av den när jag var nere i tvättstugan härom dagen. Andra ställen där det hänt är i bilen, i idrottsklubbens lokal, när jag varit ute i skogen och på toaletten hemma hos goda vänner - med frun i husets goda minne. Hon ville att jag skulle spruta satsen i hennes trosor som hon gömt därinne. Ganska läckert, faktiskt.
Citera
2000-09-19, 13:00
Medlem
Allmän onani fråga ?!

på zombie bar i stockholm?

Tur att jag aldrig går dit mer.
Citera
2000-09-20, 23:29
Medlem
Allmän onani fråga ?!

Det är väl alltid skönt med onani.
Det bästa är på en strand i värmen med lite folk på avstånd.
Citera
2000-09-24, 22:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Allmän onani fråga ?!

tja, naken i en kompis morsas säng men kuken inlindad i en av hennes trosor som sen fick en fel sats i sig och som åkte tillbaka i hennes troslåda.. slå den.
Citera
2000-10-13, 11:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Allmän onani fråga ?!

Jag var hemma hos min bästa kompis som då bodde hos sina föräldrar, han gick ut för att köpa öl från affären runt hörnet. Jag har alltid känt mig attraherad till hans mamma så jag gick in i hennes sovrum, öppnade garderoben och tog fram ett par av hennes spetstrosor och började onanera. När jag närmar mig sprutfasen kommer hans mamma in i sovrummet och upptäcker mig med hennes trosor i ena handen och andra handen runt kuken. Hon hade varit i ducshen innan och inte ute som jag trodde.
Citera
2000-10-19, 14:29
Allmän onani fråga ?!

På restaurang under en fin,romantisk middag. Kul med tantaerna som satt vid bordet intill. De tittade konstigt på mig när jag började stöna.
Citera
2000-10-20, 03:06
Allmän onani fråga ?!

jag har faktiskt runkat både här och där...
på tunnelbananan en tidig morgon...
utanför ett fönster där jag såg in.. (det satt en brud och kolla på p-rulle där inne).. hmm..
i en hiss... hmmm på skoltoaleten..
på bussen...
tja..
det är alltid lika spännande.. fan tror nästan att jag har lite skum läggning..

- 17 årig grabb
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in