2008-06-03, 13:26
Medlem
Bergermans avatar
Tjo...

Köpte vista ultimate i shanghai, och det har funkar klockrent tillsammans med nått crack som hetter typ "timestopper" som stoppade prövotiden...men nu efter senaste uppdateringen som windows gjorde så har klockan börjat ticka igen, kom upp nån ruta efter instalationen av nyaste service packen att dom hade täpt igen just det hålet med timestopper.
Har 25 dagar på mig att hitta nått

Nu till frågan...nån som har en lösning på detta, nått crack som funkar??!
orkar inte tanka hem nått skit och hålla på att instaler/formatera om allt.

//...
Citera
2008-06-03, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergerman
Tjo...

Köpte vista ultimate i shanghai, och det har funkar klockrent tillsammans med nått crack som hetter typ "timestopper" som stoppade prövotiden...men nu efter senaste uppdateringen som windows gjorde så har klockan börjat ticka igen, kom upp nån ruta efter instalationen av nyaste service packen att dom hade täpt igen just det hålet med timestopper.
Har 25 dagar på mig att hitta nått

Nu till frågan...nån som har en lösning på detta, nått crack som funkar??!
orkar inte tanka hem nått skit och hålla på att instaler/formatera om allt.

//...

Vet ej hur du kan cracka eller så men.. du har förmodligen laddat hem Vista's lagliga SP1 vilket förstör timestopper cracket. Jag skulle installera om och tanka hem den olagliga varianten ist.
Citera
2008-06-03, 13:36
Medlem
Bergermans avatar
För att rätta mig själv...är villig att tanka ner, men orkar inte tanka ner nått nytt vista och vill helst alltså slippa instalera om eller formatera allt.
Citera
2008-06-03, 13:38
Medlem
Bergermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajtantajtan87
Vet ej hur du kan cracka eller så men.. du har förmodligen laddat hem Vista's lagliga SP1 vilket förstör timestopper cracket. Jag skulle installera om och tanka hem den olagliga varianten ist.

ja de var sp1 an som tankades ner...fan man skulle ha vetat det innan

ska se om det finns nå fler förslag, annars får jag väll försöka med de.
Citera
2008-06-07, 13:43
Medlem
Bergermans avatar
lyckades hitta ett crack som funkar!
så problemet löst

http://www.area51warez.info/2007/10/...tested-32.html
Citera
2008-12-22, 21:49
Medlem
Tackar, funkade bra för mig trots det vart några månader sedan det postades.
Citera
2008-12-30, 13:32
Medlem
Breakemouses avatar
Funkar än sålänge bra för mig med. Det står dock fortfarande "This Copy of Windows is not Genuine" nere i högra hörnet. Men annars verkar allt vara som det "ska" (som om kopian vore äkta helt enkelt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in