2008-06-05, 14:57
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Aha, du är en tjej som tar den mesta skit alltså...

Ja precis, jag ser gärna att min pojkvän slåt mig också. Och våldtar mig, och ser på mig son det lilla luder jag är.
Eller så är jag bara jvligt öppet instlld till livet. Men det förstår nog inte en så trångsynt dåre som dig.
Citera
2008-06-05, 15:02
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamyn
Ja precis, jag ser gärna att min pojkvän slåt mig också. Och våldtar mig, och ser på mig son det lilla luder jag är.
Eller så är jag bara jvligt öppet instlld till livet. Men det förstår nog inte en så trångsynt dåre som dig.

Nej jag förstår inte det... men även om jag inte förstår det så ser jag inte mig själv som en trångsynt dåre.
Nej, jag ser det snarare som att jag vill leva i ett förhållande med trohet, ömsesidig respekt, där man kan lita på varandra och lever kärleksfullt... inte där man funderar på om tjejen/killen ligger i någon annans säng, eller om jag får någon exotisk sjukdom om jag har sex med min respektive trots att båda testat sig innan förhållandets start.
Citera
2008-06-05, 16:15
Medlem
Om du är säker på vad du känner så tycker jag att du ska säga till honom att du vill ha honom 'på riktigt'. Ställd inför det som ett alternativ kanske han väljer annorlunda. Du vet "man vet vad man har men inte vad man får" är hans läge nu. Så plantera idén om att ni är perfekta tillsammans och borde ge det en chans.

När det kan slå såna gnistor i ett vänförhållande, då är det för mycket värt för att inte övervägas som ett alternativ till någonting mera. Men det enda du kan göra är att inte hålla honom i mörker om din vilja och sedan hoppas att han inte fegar. Många gör det, fegar och gör sig själva olyckiga genom att ge sig själva en massa 'tänk om jag hade ..."-grejer att grubbla över resten av livet.

Hoppas det reder ut sig för dig, för er.
Citera
2008-06-05, 16:34
Bannlyst
Jag tycker att du borde ta livet av dig, då vet han har förlorat. Men om du inte vill göra det så kan du väl bara berätta för hans tjej vad du och hennes kille har pysslat med. Dessutom så är det inte du som har problem det är hon i det här fallet. Kan du inte tipsa henne om den här tråden/sidan så kan vi hjälpa någon som faktiskt förtjänar det.
Citera
2008-06-05, 16:54
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag tycker att du borde ta livet av dig, då vet han har förlorat. Men om du inte vill göra det så kan du väl bara berätta för hans tjej vad du och hennes kille har pysslat med. Dessutom så är det inte du som har problem det är hon i det här fallet. Kan du inte tipsa henne om den här tråden/sidan så kan vi hjälpa någon som faktiskt förtjänar det.

Hade hon ansett att hon hade problem så hade hon nog startat en egen tråd. tror du inte det?
Citera
2008-06-05, 17:00
Bannlyst
Har du undersökt så han har en rejäl fb-stake...annars är det inte mycket att hänga i julgran.

Jag tycker du ska kontakta hans kvinna och berätta vad ni håller på med. Är det värt att satsa på någon som är otrogen från början? Risken är ju stor att du blir behandlad likadant. Vem vet, han kanske har 13 luder i bagaget.
Citera
2008-06-05, 17:02
Medlem
Danj3Ls avatar
Inte direkt ett optimalt sätt att träffa sin livskärlek på
Citera
2008-06-05, 17:21
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Otrohet stör mig inte speciellt mycket. Jag har inte haft några problem att förlåta det förut så.

Det är väl för att du brukar vara otrogen själv, har jag rätt eller fel?
Senast redigerad av Calico Jack 2008-06-05 kl. 17:25.
Citera
2008-06-05, 17:34
Bannlyst
Citat:

Lyssna inte på avundsjuka småbarn. De skulle så gärna ha sex med en tjej som dig, men de får inte till det. Därför blir de som små moralkärringar.

Precis som du säger: Det är killen som har ett förhållande, inte du!

Men ditt problem handlar ju inte om det. Jag tror att du innerst inne vet att han aldrig kommer att lämna sin tjej. Är du beredd att vara den andra och ta de stunder han har över, så kan du ju forstätta träffa honom.

Men det är du som måste fundera över om du klarar att inte bli kär i killen!

Går det så långt att du blir kär i honom så kommer du att få det skitjobbigt i framtiden, eftersom jag inte tror att han väljer dig när det kommer till kritan.

Om du vill testa honom, tycker jag att du skall säga att du är villig att träffa honom, men bara om han lämnar sin nuvarande!

Det är dina känslor du skall bry dig om och ta ansvar för. Han får ta ansvar för sina!

Lycka till!
Senast redigerad av g.en 2008-06-05 kl. 17:37.
Citera
2008-06-05, 17:46
Medlem
Nikki SIXXXs avatar
Tycker du ska skita i hela grejen. Tycker man ska skita i kärlek överhuvudtaget. Allting tar ändå slut, lika bra att köra på ONS och dö ensam.

Ja, jag är en bitterfitta atm.
Citera
2008-06-05, 17:50
Medlem
Dreamyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Det är väl för att du brukar vara otrogen själv, har jag rätt eller fel?

Fel. Jag har aldrig varit otrogen i mitt liv, och jo, jag har haft förhållande som varat i mer än 2 veckor.
Citera
2008-06-05, 18:27
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Den där otroheten ligger nog inte i plus på karmakontot i allafall..

//
Och som vanligt kommer moralpolisen farande från ingenstans så fort en kvinnlig fb-medlem startar en tråd av det här slaget.. *djup suck*

Till TS: Om han är din drömprins finns det bara en sak som gäller: tålamod. Det där förhållandet kommer nog inte att hålla i alla evighet. Din tid kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in