2023-02-03, 21:28
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Kan du förklara din besatthet av Anna och varför du härjar i den här och bildtråden om Anna?

Vill du ha henne men törs inte erkänna eller är du bög och hatar kvinnor rent allmänt?

Bidra med något istället för att spamma din skit.

Dejtar hon någon? Hur bor hon? Vad gör hon på fritiden? Hon kan spanska. Ett intresse eller arv? Hon reser mycket. Händer det något spännande där?

Är du talesperson för BBW och Anna i synnerhet? Anna är offentlig person som avhandlas i denna och andra trådar, alltså är det välkomnat att diskutera henne, vikten inkluderad.

Ja, Anna ÄR tjock. Hon har raserat snabbt. Trist att hon inte tar tag i sin ohälsa.
Citera
2023-02-14, 20:23
Medlem
Reko45s avatar
Är glad att Brolin florerar mindre i pressarna än för ca 10 år sen.

Hon är dock höjden av dubbelmoral i sverige efter hon pratat mkt om mindre smink....

https://www.youtube.com/watch?v=lPHLgXik40c
Citera
2023-02-16, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Gränslöst fertila sex-bomben Anna fick ju alla mäns trånande ögon på sig när hon deltog i Let's Dance. Hennes njutningslystet vilda samba är det mest erotiska som någonsin visats på svensk TV. Så redo i att bli oanständigt knullad och oetiskt gravid med fina små barn på löpande band. Enligt återkommande rykten stolt uppfostrande två älskade fina söner, vars pappa ej är naivt godtrogna maken Jesper. Eftersom skandalösa mamman Anna enbart låter vidrigt perversa män göra henne på smällen.

Är du blind eller? Men även feta fula män ska hitta sin like , grattis. Den där suggan fick inte ens vara kvar på biggest loser då hon inte kunde gå ner över flera säsonger ens.
Citera
2023-02-16, 21:00
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisto
Är du blind eller? Men även feta fula män ska hitta sin like , grattis. Den där suggan fick inte ens vara kvar på biggest loser då hon inte kunde gå ner över flera säsonger ens.

11 inlägg och du tycker det är värt ett för att kalla Anna Brolin en sugga?

Jag tror det är dags att se inte utåt i flashbacktrådar utan inåt till vilken människa du vill vara.

Tycker för övrigt det är oerhört märkligt att kalla henne tjock. Hon ser väl ut som folk mest, bättre än dom flesta. Men visst om man jämför med sådana där modeller som jag hört kallas size 0 är hon väl större. Vem nu skulle vilja se ut så,

Tack gode gud för att jag växte upp på 80-talet och tycker Anna Nicole Smith är sexigare än Kate Moss.
Citera
2023-02-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
11 inlägg och du tycker det är värt ett för att kalla Anna Brolin en sugga?

Jag tror det är dags att se inte utåt i flashbacktrådar utan inåt till vilken människa du vill vara.

Tycker för övrigt det är oerhört märkligt att kalla henne tjock. Hon ser väl ut som folk mest, bättre än dom flesta. Men visst om man jämför med sådana där modeller som jag hört kallas size 0 är hon väl större. Vem nu skulle vilja se ut så,

Tack gode gud för att jag växte upp på 80-talet och tycker Anna Nicole Smith är sexigare än Kate Moss.
Man måste få kalla saker för vad dom är , hon är tjock! Du tycker hon ser ut som folk gör mest och det kan man kanske hålla med om , men trenden är att fler och fler blir tyngre men därmed inte sagt att detta borde vara det nya "normala" enligt min mening.
Varför jämföra med size 0?
Citera
2023-02-17, 12:12
Medlem
Zyclone-Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Man måste få kalla saker för vad dom är , hon är tjock! Du tycker hon ser ut som folk gör mest och det kan man kanske hålla med om , men trenden är att fler och fler blir tyngre men därmed inte sagt att detta borde vara det nya "normala" enligt min mening.
Varför jämföra med size 0?

Hon är inte tjock. Googla på tjock så får ni lite referenser.
Citera
2023-02-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyclone-B
Hon är inte tjock. Googla på tjock så får ni lite referenser.

Sant, sök här på Anna Book och jämför tjock mellan Annorna.
Citera
2023-02-23, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Sant, sök här på Anna Book och jämför tjock mellan Annorna.

Men stor har hon blivit!
Citera
2023-03-06, 17:13
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Men stor har hon blivit!

Ikväll är röven enormt stor.
Citera
2023-03-06, 17:59
Medlem
Vad tror ni vågen säger på henne? 90kg?
Citera
2023-03-06, 18:46
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vad tror ni vågen säger på henne? 90kg?

Hon klär sig helt fel, man kan inte ha tight långkjol när man väger 100 kilo, som vågen måste visa för henne.
Citera
2023-03-07, 08:54
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hon klär sig helt fel, man kan inte ha tight långkjol när man väger 100 kilo, som vågen måste visa för henne.
Men hon är en mycket duktig yrkeskvinna tjock eller ej
Hon är sexigt mullig, har ett vackert ansikte och är nog väldigt go i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in