2008-06-02, 20:01
Medlem
Anna Brolin vem är hon? Såg hon i EM-magasinet...hon var lik Annika Duckmark, men Annika D är väl gift med T.Brolin?

Helt förvirrad...
Citera
2008-06-02, 20:20
Medlem
-jOE!s avatar
Tror inte hon har någon koppling till Tomas Brolin. Annars är Google din vän!

http://www.resume.se/nyheter/2008/02...rten/index.xml
Citera
2008-06-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Tror inte hon har någon koppling till Tomas Brolin. Annars är Google din vän!

http://www.resume.se/nyheter/2008/02...rten/index.xml

Jo googlade först, men tyckte inte jag hittade inte så mycket, jag gilla hon, hon var trevlig att se på iaf =)
Citera
2008-07-06, 13:26
Medlem
Hon jobbade på Viasat innan hon började på TV4. Hennes brorsa är modellen Carl Brolin och hennes farsa är någon höjdare inom tv-branschen. Har polare som jobbar och har jobbat med henne. Hon gör tydligen allt för karriären.

Återkommer med mer.
Citera
2008-07-06, 13:52
Medlem
fick ett snabbt svar.

"Anna brolin kommer vi tyvärr få se mycket av i frammtiden. hon är Bonniers nya guldkorn. hon ska puschas till att bli tv4:s nya breakout-star. hon crosspromotas i tidningar och webbsidor och topplistor överallt. usch. vad jag hört från golvet är att hon inte alls kan sport. att hon fick sitta i rutan under em kom som en chock för många. två kvinnliga programledare som var lovade jobb under sändningarna blev inte glada. vet inte om ola wenströms och per nunnstedts avhopp har något med henne att göra. jag tror det var pengarna som talade, men med Per och Per vet man inte de avskyr folk som sitter i rutan och inte kan sport."
Citera
2008-07-06, 14:38
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkigagora
Hon gör tydligen allt för karriären.

Vad innebär detta i klartext ?. Det skulle jag gärna vilja veta mera om .
Citera
2008-07-06, 15:40
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag ser en tvåa segla upp?...Hahahaha...fast det brukar ju komma senare i tråden?
Men det var ju intressant som nån nämnde att O o P ogillar brudar som inte kan sport,som bara sitter där för att vara ett s.k "kuttersmycke"...utveckla gärna den tankegången,någon som har inside info...Klart intressant!

Fast det är väl allmänt känt att dom fick "an offer they can´t refuse"...
Svårare än SÅ är det inte ibland("Occams razor"...google är din bästa vän)
M.v.h: The crimsonIdol
Citera
2008-07-06, 17:00
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunkigagora
fick ett snabbt svar.

"Anna brolin kommer vi tyvärr få se mycket av i frammtiden. hon är Bonniers nya guldkorn. hon ska puschas till att bli tv4:s nya breakout-star. hon crosspromotas i tidningar och webbsidor och topplistor överallt. usch. vad jag hört från golvet är att hon inte alls kan sport. att hon fick sitta i rutan under em kom som en chock för många. två kvinnliga programledare som var lovade jobb under sändningarna blev inte glada. vet inte om ola wenströms och per nunnstedts avhopp har något med henne att göra. jag tror det var pengarna som talade, men med Per och Per vet man inte de avskyr folk som sitter i rutan och inte kan sport."

Att Brolin skulle få Wenström ocn Nunstedt att lyfta på arslet och gå från fyran faller ju på sin egen orimlighet. Om de inte ville ha henne i studion skulle hon på under en millisekund sitta på Riddarfjärden i en flotte med stjärnkikare för att få en skymt av Ola och kompani i rymdskeppet. Hon ersätter väl bara Susanne Sjögren så länge hon flashar tutten för kotten.

De hade över miljonen andra skäl att gå till Viasat (det är dyrt med stora hus och dyra lägenheter). Men det är helt riktigt att Nunstedt aldrig skulle sätta någon i rutan som i hans ögon inte håller måttet.

Vad heter de två andra kvinnliga PL som blev lovade men inte fick jobbet? Nu kanske Claes Åkesson kan sälla sig denna sorgliga skara.
Citera
2008-07-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Vad innebär detta i klartext ?. Det skulle jag gärna vilja veta mera om .

haha, jag med...Sen måste jag berömma din bild på Eskil Erlandsson
Citera
2008-07-06, 17:21
Medlem
Wajis avatar
Hon är från Enköping från början. Var rätt duktig på golf när hon var yngre(tror fortfarande hon är rätt bra)

Såg bra ut redan som ung och var en riktig party tjej som blev rätt på gasen många gånger om och då släppte hon till rätt bra kan jag säga

Nykter var hon lite fin i kanten och märkvärdig men när hon drack alkohol så släppte många spärrar..

Hon var väl medveten om att hon såg bra ut.

Har själv fått hålla i henne när hon låg och spydde som en räv i en mugg på en fest Men att utnyttja en som är försvarslös är väl fegt?
Citera
2008-07-06, 21:48
Medlem
Nyligen förlovat sig? Under Fotbolls EM hade hon ingen ring på fingret, men under kvällens sportsändning på 4:an så hade hon en rätt så vass ring på "förlovningsfingret"
Citera
2008-07-06, 22:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roccy
Nyligen förlovat sig? Under Fotbolls EM hade hon ingen ring på fingret, men under kvällens sportsändning på 4:an så hade hon en rätt så vass ring på "förlovningsfingret"

Vem är den lycklige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in