Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jotack jag märker att du är sne, men det börde ju inte hindra dej från att tänka till lite. Jag håller med dej om att man måste kunna det område man modererar i viss mån. Men - och det är här du ska tänka till - vad är området för RYS? Skänkta saker? Vad ingår i det? Soffor? internetaccounts? lägeneheter? bilar?
Har du tänkt att jag ska kunna allt om allt eller hur fan får du ihop det här?
Va som gäller för RYS kan jag på mina fem fingrar, däremot att veta vad som är lagligt och vad som inte är det i alla lägen är jag inte hemma på. Jag är ingen jurist. Inte heller någon jävla spåtant. Jag kan omöjligt veta vart användarna har fått tag på kontona de skänker bort. Och jag kan inte moderera godtyckligt.
Jag har intresse av RYS och jag har ett intresse av att få avdelningen att fungera. Något som jag har haft sen starten av forumet. Jag kan inte allt om datakonton, men du skjuter över målet när du använder det argumentet...
Varför jag svarade: Du skrek efter svar...
Jo tack kan ju börja med lite svar enligt mina ögon alltså:
Citat:
Jag håller med dej om att man måste kunna det område man modererar i viss mån. Men - och det är här du ska tänka till - vad är området för RYS? Skänkta saker? Vad ingår i det? Soffor? internetaccounts? lägeneheter? bilar?
Detta skall du väl kunna? Varför stängde Carding delen för? Jo detta bryter emot lagarna.
Citat:
Va som gäller för RYS kan jag på mina fem fingrar, däremot att veta vad som är lagligt och vad som inte är det i alla lägen är jag inte hemma på. Jag är ingen jurist. Inte heller någon jävla spåtant. Jag kan omöjligt veta vart användarna har fått tag på kontona de skänker bort. Och jag kan inte moderera godtyckligt.
Ställer detta igen, Ja jag förespråkar vårat öppna ord, Men igen... vi vill inte att hundarna skall kunna stänga ner FB igen eller hur?
Jag anser att även om jag talar för frihet så finns det en sak som kallas heder, och denna verkar inte du följa enligt mig.
Menar, Visst jag tar ditt acc på ditt torrent konto du byggt upp och fuckar upp allt för dig, Visst ett torrent konto är inte inom lagens arm men finns en sak som kallas heder och detta verkar det vara dålig inom din MOD stil dock (inget person angrepp nu)
Och sista svaret.. Ja jag skrek efter ett svar, men vill ha ett svar som visar vart all skall stå, inte av en MOD (som i mina ögon inte vet vad det handlar om) utan vill veta vart FB´s moraliska lagar kan stå.