Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Står väldigt mycket där. T.ex.
Det motbevisar din föreställning, att de fick bära speciella kännetecken på deras klädnader var vanligt under Nazismen också.....
Citat:
Eller varför inte...
Om du nu mot förmodan har möjligt att dra till till minnes om vad jag tidigare har skrivit bör du kanske finna att jag redan har nämnt detta och att det var under en kortare tidperiod.
Citat:
Du får gärna vara lite specifik.
Ja, men jag nämnde Balkan från början eller hur? Inte Europa? Gör om...
Om du har kunskap om det engelska språket och geografi bör du kunna finna den information jag syftade på ang. Serbien.
Citat:
Tänker verkligen inte ta någon skojares hemproducerade youtube video som orsak. Du kanske lär dig om religioner från youtube, jag föredrar faktaböcker.
Du har fullständig möjlighet att själv finna information om Maurice Bucaille och
Islam och "vetenskap"
Citat:
Saknar du förmågan till källkritik? En judisk tidning "antar" att det är muslimer trots att franska myndigheter säger att det är "hooliganism". Och du tror självklart på ... *trumvirvel* ... den judiska tidningen som ogillar muslimer! Grattis!
Om du i din trångsynthet hade möjlighet att vidga dina vyer skulle du har funnit att Al Jazeera English vid flertal tillfällen har använd Haaretz, om en internationell nyhets kanal placerade i Doha, Qutar kan använda den bör du också kunna det.
Citat:
Föressten, vad ska den där tabellen visa? Du får gärna skriva dina argument och sedan posta en länk som backa upp det istället för att låta mig sitta här och leta fram vad det är du vill ha sagt.
Statistiken som jag länkade till var specifikt ang. antal grova antisemitiska attacker mot judar i Europa under 2006, vill du ha det mer specifikt?!