2008-06-02, 01:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dyxeldoff
hahahah snälla fortsätt

och svara gärna på huvud frågan

och hur ditt betende på något sätt ska vara kristligt

?

Kristligt?

Jag vet inte ens vad det innebär..

Ifall det innebär att krusa en tönt så vägrar jag..

.. brinner fan hellre i helvetet..
Citera
2008-06-02, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Förstår ni inte att Tubbo är den ende av oss som förstår den egentliga, ursprungliga vägen till Jesus, och att den inte alls överensstämmer med oss outbildade ateisters lata och dogmatiska syn på kristendomen som en bunt uråldriga vidskepelser som inte går att implementera i den moderna världen? Vi har en visionär ibland oss, hallelujah!

varför kallar han mig i sånna fall för missfoster i stället för att försöka svara på frågan? hallelujah?

den egentliga vägen fördumma den frågvise och han som är nyfiken på guds tanke och kalla honnom för missfoster och förnedra alla som han kommer i kontakt med

är det de du menar med att han förstår den egentliga, ursprungliga vägen till Jesus?
Citera
2008-06-02, 01:32
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubbo
Faktiskt ett inlägg jag kan förstå..

Men..

.. det säger mer om mig än om Jesus..

Glöm bort allt jag sagt..
Javisst, glömt och förlåtet. Försök inte, din patetiska jävla hycklare, du har redan spytt ur dig nog med förvirrad dynga så det räcker och blir över för alla pseudokristna som besudlar detta land. Du kanske rentav borde ta steget fullt ut och gå med i sekten som ägnar sig åt synd och självisk hedonism hela livet för att slutligen be gud om förlåtelse på sin dödsbädd? Jag tror aldrig jag stött på en sådan förvirrad och desillusionerad stackare som du, aldrig har jag sett någon som är så monumentalt osäker i sin tro och som tar till såpass desperata metoder för att rationalisera sitt eget löjeväckande beteende. För varje mening du yttrar, späckad med infantilt övermod och undertryckt förvirring, klargör du allt mer hur jävla bortkommen du är... Det är urbota komiskt att betrakta hur du ständigt hoppar från fradgatuggande hatoffensiv till skenheligt, gudfruktigt tungotal. Erkänn att du är vilse(jaa, visst är jag vilse, därför söker jag mig till Jesus som min vägvisare) och unna dig själv en nystart i livet, försök finna stabilitet på andra håll.
Citera
2008-06-02, 01:33
Avslutad
Citat:
Javisst, glömt och förlåtet. Försök inte, din patetiska jävla hycklare, .

Håll käft, ditt hedniska as..
Citera
2008-06-02, 01:33
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
varför kallar han mig i sånna fall för missfoster i stället för att försöka svara på frågan? hallelujah?

den egentliga vägen fördumma den frågvise och han som är nyfiken på guds tanke och kalla honnom för missfoster och förnedra alla som han kommer i kontakt med

är det de du menar med att han förstår den egentliga, ursprungliga vägen till Jesus?
Världens mest postade länk, the revival:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Citera
2008-06-02, 01:34
Avslutad
Citat:

Som sagt.. jag pissar i din mun.. så vitmålad du är..
Citera
2008-06-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Jag är inte kristen men eftersom bibeln faktiskt är rätt garderad kan jag tänka mig ett par svar.
Gud skapade kanske inte driften utan den "förbannelsen" fick människorna när Adam och Eva åt av den förbjudna frukten.
Sedan dess är okontrollerade drifter ett tecken på djävulens sidor i spelet, eller något.

men han vill ju ändå att vi ska ha sex??
efter vi gift oss
annars blir det ju inga barn
hur hadde han tänkt att det skulle bli barn innan vi åt av äpplet

skumt att det var en förbannelse som gav oss en väg till välbehag och att ha det skönt
Citera
2008-06-02, 01:38
Medlem
Citat:
Som sagt.. jag pissar i din mun.. så vitmålad du är..

aja nog av dig nu vi har ju faktist fått lite vättiga tankar om det här
av folk som kanske vill diskutera det som tråden handlar om.

ä forsätt med insults du men utväckla gärna lite mer det sista var inte lika roligt som tidigare.
Citera
2008-06-02, 01:43
Medlem
Citat:

ah sorry såg inte att det var du som skrev trodde det var nån annan klart som korvspad när jag såg att det var du att du var ironisk.

vart lite paff när det vart två av honnom
men så var det ju inte
Citera
2008-06-02, 01:45
Avslutad
Citat:
aja nog av dig nu vi har ju faktist fått lite vättiga tankar om det här
av folk som kanske vill diskutera det som tråden handlar om.

ä forsätt med insults du men utväckla gärna lite mer det sista var inte lika roligt som tidigare.

Fortsätta med insults?

Du insultar evolutionen.. jag menar.. en abnormalitet då och då.. men du???
Citera
2008-06-02, 01:50
Medlem
Citat:
Fortsätta med insults?

Du insultar evolutionen..

mm nu ska den här fjollan sova

att vara kristen och sjukt otrevlig och hatisk
så sjukt rolig kombination
så skriv flitigt

och till ni smarta kristna som faktist kanske sitter på ett smart och konkret svar avskräcks inte av det som sagts utan jag diskuterar mer än gärna seriöst. även om jag älskat att ha med Tubbo att göra, rolig snubbe
Citera
2008-06-02, 01:51
Avslutad
Trodde inte att Adversarius var så feg..

Han är ju helt tyst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in