Citat:
Ursprungligen postat av Tubbo
Faktiskt ett inlägg jag kan förstå..
Men..
.. det säger mer om mig än om Jesus..
Glöm bort allt jag sagt..
Javisst, glömt och förlåtet. Försök inte, din patetiska jävla hycklare, du har redan spytt ur dig nog med förvirrad dynga så det räcker och blir över för alla pseudokristna som besudlar detta land. Du kanske rentav borde ta steget fullt ut och gå med i sekten som ägnar sig åt synd och självisk hedonism hela livet för att slutligen be gud om förlåtelse på sin dödsbädd? Jag tror aldrig jag stött på en sådan förvirrad och desillusionerad stackare som du, aldrig har jag sett någon som är så monumentalt osäker i sin tro och som tar till såpass desperata metoder för att rationalisera sitt eget löjeväckande beteende. För varje mening du yttrar, späckad med infantilt övermod och undertryckt förvirring, klargör du allt mer hur jävla bortkommen du är... Det är urbota komiskt att betrakta hur du ständigt hoppar från fradgatuggande hatoffensiv till skenheligt, gudfruktigt tungotal. Erkänn att du är vilse(jaa, visst är jag vilse, därför söker jag mig till Jesus som min vägvisare) och unna dig själv en nystart i livet, försök finna stabilitet på andra håll.