2008-06-02, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dyxeldoff
alltså inte påhopp av dig utan av den andra snubben som svär osv
men du svarde med en fråga

inget ont mot dig egentligen vill bara ha konkreta svar

Ett svar vore att din mamma kanske kan trösta dig..

Fjolla!
Citera
2008-06-02, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubbo
Men jag är orolig för dig..

Var inte ett sådant ett gnälligt fjoll..

utväckla gärna.
jag har alldrig sagt att jag ta åt mig
men det värkar lite okristet och jag undrar hur du tänker
när du kallar folk för missfoster för att dom inte vet vad casanova hadde för tro osv osv

utväkla gärna det där med fjoll
sjukt bra underhållning + att gud tycker mindre om dig för varje negativ mening du spyr ut över folk som vill ha svar angånde guds plan osv osv.
Citera
2008-06-02, 01:15
Medlem
Citat:
Ett svar vore att din mamma kanske kan trösta dig..

Fjolla!

snälla fortsätt
du är så uppjagad och stöt så keep on wring

btw inget svar på någon av frågorna än?
Citera
2008-06-02, 01:17
Medlem
Kingers avatar
Det var ju vi själv som bestämde 18-års gränsen för giftremål. Gud kanske ville att vi skulle gifta oss vid 12års-åldern.

Det är samhället som är uppbyggd så att man inte kan klara sig om man gifter sig som 12-åring.
Citera
2008-06-02, 01:17
Medlem
Adversariuss avatar
Den här tråden levererar sannerligen vad rubriken utlovar... Läser sällan igenom trådar rätt igenom, men det här var ett undantag. Man ska inte skratta åt muppar, som det brukade heta när ansvarsfulla föräldrar tog fram moralkakburken, men i Tubbos fall är det jävlar i mig svårt att låta bli...
Citera
2008-06-02, 01:18
Medlem
West-ens avatar
Jag är inte kristen men eftersom bibeln faktiskt är rätt garderad kan jag tänka mig ett par svar.
Gud skapade kanske inte driften utan den "förbannelsen" fick människorna när Adam och Eva åt av den förbjudna frukten.
Sedan dess är okontrollerade drifter ett tecken på djävulens sidor i spelet, eller något.
Citera
2008-06-02, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dyxeldoff
utväckla gärna.
osv osv.

Ok.. jag utvecklar..

Du är ett sådant litet äckligt svin som då och då dyker in på religionsforumet för att dela med dig av din patetiska åsikt att du har koll..

Efter ett tag inser du att du får motstånd och regredierar in i ett barnlikt stadium och söker efter tröst av dina ateistpolare..

Dem har jag skrämt bort så den enda tillflyktsort du har kvar är till din mamma..

Men.. din mamma har sitt huvud i min bralla så du har ingenstans att ta vägen..

Så.. vad skall du göra.. freak?
Citera
2008-06-02, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Den här tråden levererar sannerligen vad rubriken utlovar... Läser sällan igenom trådar rätt igenom, men det här var ett undantag. Man ska inte skratta åt muppar, som det brukade heta när ansvarsfulla föräldrar tog fram moralkakburken, men i Tubbos fall är det jävlar i mig svårt att låta bli...

Ett litet patetiskrt svin som denna.. känn dig inte ensam, dyxeldoff..
Citera
2008-06-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Det var ju vi själv som bestämde 18-års gränsen för giftremål. Gud kanske ville att vi skulle gifta oss vid 12års-åldern.

Det är samhället som är uppbyggd så att man inte kan klara sig om man gifter sig som 12-åring.

mm gud kanske vill att vi väljer våran livskamrat som vi ska ha livet ut tills döden skilljer oss åt när vi är 12 år.
så kanske det är vad vet jag refelktion någon?
Citera
2008-06-02, 01:21
Medlem
Adversariuss avatar
Förstår ni inte att Tubbo är den ende av oss som förstår den egentliga, ursprungliga vägen till Jesus, och att den inte alls överensstämmer med oss outbildade ateisters lata och dogmatiska syn på kristendomen som en bunt uråldriga vidskepelser som inte går att implementera i den moderna världen? Vi har en visionär ibland oss, hallelujah!
Citera
2008-06-02, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Förstår ni inte att Tubbo är den ende av oss som förstår den egentliga, ursprungliga vägen till Jesus, och att den inte alls överensstämmer med oss outbildade ateisters lata och dogmatiska syn på kristendomen som en bunt uråldriga vidskepelser som inte går att implementera i den moderna världen? Vi har en visionär ibland oss, hallelujah!

Faktiskt ett inlägg jag kan förstå..

Men..

.. det säger mer om mig än om Jesus..

Glöm bort allt jag sagt..
Citera
2008-06-02, 01:27
Medlem
Citat:
Ok.. jag utvecklar..

Du är ett sådant litet äckligt svin som då och då dyker in på religionsforumet för att dela med dig av din patetiska åsikt att du har koll..

Efter ett tag inser du att du får motstånd och regredierar in i ett barnlikt stadium och söker efter tröst av dina ateistpolare..

Dem har jag skrämt bort så den enda tillflyktsort du har kvar är till din mamma..

Men.. din mamma har sitt huvud i min bralla så du har ingenstans att ta vägen..

Så.. vad skall du göra.. freak?

hahahah snälla fortsätt

och svara gärna på huvud frågan

och hur ditt betende på något sätt ska vara kristligt

utväckla mer om hur jag är är du snäll
jag tycker det är sjukt kull med en kristen snubbe som vägrar svara på frågor om guds vilja och i stället försöker förnedra och försöka undvika frågan igenom att i stället vara otrevlig
snacka om kristet och jesus likt

fortsätt vad är jag mer!?
har du brutit mot allt vad kristendom står för i kväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in