Mngakulturer har vl haft fglar som frihetssymboler (ex kelterna), just p grund av att kunna flyga han ansetts vara en stor frihet av forntida kulturer och detta syns spr av i Usa som har vithvdad havsrn som symbol fr frihet n idag.
Frihetsgudinnan kan vl ocks kopplas till usa och ven den symboliserar vl frihet.
S en flygande fgel som flyger ivg mot ngot ml kanske, eventuellt en fgel som sitter hgst upp p en klippa skulla jag noga sga r en symbol fr frihet
Nr vi nd r inne p frihet s tar jag mig friheten att lna trden, r sugen p att helt enkelt tatuera in ordet; Frihet p underarmen i ngot vldigt simpelt och cleant typsnitt, nn som har ngra tips och synpunkter p detta? vill bara bolla lite ideer o hra andras sikter. Urskta men jag knde mig tvungen att passa p
Spanat in shan actis "krlek & respekt" tatuering och ungefr snt typsnitt som jag skulle kunna tnka mig, nn som har koll p vad det heter?
Senast redigerad av DeltX 2008-06-02 kl. 22:42.
Tack fr tipsen, har bokat en tid nu ska gra en rn p brstet som breder ut vingarna upp mot axlarna/halsen. Vill ha en semi-realistisk look p rnen ngon som har tips p vart jag kan hitta exempel?
Tack fr tipsen, har bokat en tid nu ska gra en rn p brstet som breder ut vingarna upp mot axlarna/halsen. Vill ha en semi-realistisk look p rnen ngon som har tips p vart jag kan hitta exempel?
Ska du har grskala eller ska du ha frg (ala amerikansk cheastpiece)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!