2008-06-01, 15:49
Medlem
Paskos avatar
Jag såg att snabba cash ska bli film:
http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/artikel_214667.svd

men jag är tveksam till att den kommer bli bättre än boken , vad tror ni?
Citera
2008-06-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pasko

ptja...Vad kan man säga? Enligt mig så brukar inte svenska filmer vara särskilt bra, men vem vet, det här kanske blir ett undantag. Jag hoppas på att den blir bra.
Citera
2008-06-01, 16:01
Medlem
chaoswithins avatar
Boken rockade ju, och lyckas dom bara få till lite atmosfär i filmen borde den bli rätt schysst.
Citera
2008-06-01, 16:08
Medlem
Paskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Boken rockade ju, och lyckas dom bara få till lite atmosfär i filmen borde den bli rätt schysst.
mjo, fast det är svårt att få fram alla detaljer i filmen, den skulle behöva vara flera timmar lång för att få fram allt, men jag hoppas att dom får till det.
Citera
2008-06-01, 18:46
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
mjo, fast det är svårt att få fram alla detaljer i filmen, den skulle behöva vara flera timmar lång för att få fram allt, men jag hoppas att dom får till det.
Känns ju rent spontant som att boken gör sig bättre som en 3x90 minuters serie. Lasermannen te.x. blev ju jävligt bra
Citera
2008-06-01, 18:47
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Känns ju rent spontant som att boken gör sig bättre som en 3x90 minuters serie. Lasermannen te.x. blev ju jävligt bra
Tror på detta, boken skulle göra sig bättre i serieform så att alla detaljer och storyn i sin helhet skulle kunna få plats.
Citera
2008-06-01, 19:13
Medlem
Paskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Tror på detta, boken skulle göra sig bättre i serieform så att alla detaljer och storyn i sin helhet skulle kunna få plats.

i'm agree !
Citera
2008-06-02, 20:01
Medlem
nollie3flips avatar
Citat:

Boken var ju inte mycket att hänga i granen, så frågan är om detta är en film som man överhuvudtaget ska uppmärksamma. (Troligtvis kommer det bli en kassasuccé, trots att boken är värdelös och författaren är en fjolla)
Citera
2008-06-02, 20:13
Bannlyst
Aldrig att den blir bättre men helt klart sevärd om dom inte fucka upp det totalt... haha, aldrig fucka upp så att säga...
Citera
2008-06-02, 21:15
Medlem
Ledarens avatar
Regissören kommer väl sätta Persbrandt som Radovan, Kjell Bergqvist som Mrado och Michael Nyqvist som Jorge.
Citera
2008-06-02, 21:20
Medlem
Aldhisslans avatar
Film, njae. Möjligtvis en TV-serie.
Boken var jävligt bra dock.
Citera
2008-06-02, 21:29
Medlem
Caligula Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Regissören kommer väl sätta Persbrandt som Radovan, Kjell Bergqvist som Mrado och Michael Nyqvist som Jorge.

Tror jag med. Tippar på att filmen kommer att vara packad med dramatenskådisar och kännas lika gangster som Björn Gustafsson. Enda chansen för att det ska bli något av sevärt av det hela är att sälja rättigheterna till danskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in