2008-06-01, 09:17
Medlem
Flytande_argots avatar
Får man använda samma avatar som Admin? Den borde väl vara reserverad för just Admin?
Citera
2008-06-01, 09:24
Medlem
El Zorros avatar
Nej det får man inte. Det är ett brott mot regel 0.05.
Citera
2008-06-01, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Nej det får man inte. Det är ett brott mot regel 0.05.

Hur pass gäller det då? Får man inte ha en exakt bild som Admin eller är det ett no no att ha Idi Amin överhuvudtaget?
Citera
2008-06-01, 09:36
Medlem
norskans avatar
Denna då?
http://www.flashback.org/member.php?u=234804
Citera
2008-06-01, 09:38
Medlem
The Masters avatar
Avatar RP:ad vid 8 i morse, men moderatorerna sover uppenbarligen....
Citera
2008-06-01, 09:40
Medlem
Jag tror Saxon_Flix bara är ute efter att provocera. Om jag inte missminner mig har han angett exakt samma "Ort:" som xallo.
Citera
2008-06-01, 11:47
Medlem
Kämpendahls avatar
Varför skulle någon vilja använda samma avatar som Admin eller överhuvudtaget stjäla andra medlemmars avatarer? Om man tycker att sådant är roligt passar man nog bättre in på något forum för barn eller lågbegåvade och bör således stängas av från FB med en s.k. KFK.
Citera
2008-06-01, 14:35
Bannlyst
Jag kan inte läsa mig till i reglerna att det är ett regelbrott att ha samma avatar som en admin, det står bara att det är förbjudet att utge sig för att vara admin/moderator

Det har ju ingenting med en avatar att göra sålänge det inte står "admin/mod" i den.

Det som jag stör mig mest på det är alla som tror dom är mod i sin lilla drömvärld och roar sig med att alltid kommentera inlägg och hänvisa till regler mm, rapportera inlägg, vissa användare verkar ju mer eller mindre besatta och tror väl det här ger dom pluspoäng för att få bli admin själva i framtiden.
Senast redigerad av horsatan 2008-06-01 kl. 14:38.
Citera
2008-06-01, 14:43
Medlem
jockelos avatar
Om man hade sin avatar före moderatorn/admin valde sin avatar då?
Citera
2008-06-01, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jockelo
Om man hade sin avatar före moderatorn/admin valde sin avatar då?

Nu är ju din och RBs avatar ganska olika ärligt talat. Tror inte att någon kommer att missta er två.
Citera
2008-06-01, 15:15
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan
Jag kan inte läsa mig till i reglerna att det är ett regelbrott att ha samma avatar som en admin, det står bara att det är förbjudet att utge sig för att vara admin/moderator

Det har ju ingenting med en avatar att göra sålänge det inte står "admin/mod" i den.

Det som jag stör mig mest på det är alla som tror dom är mod i sin lilla drömvärld och roar sig med att alltid kommentera inlägg och hänvisa till regler mm, rapportera inlägg, vissa användare verkar ju mer eller mindre besatta och tror väl det här ger dom pluspoäng för att få bli admin själva i framtiden.

Rapporterar inlägg gör jag för att bidra till att hålla kvaliten på forumet på en hyfsad nivå.
Citera
2008-06-01, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan

Gör dom ett regelbrott så är det väl lika bra att man talar om det för dom så fort som möjligt? Om inte annat så skapar det iaf en diskussion.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in