Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Vad menar du, att installationen hänger sig vid arbete med den typen av filer? Om så är fallet så kan det vara problem med minnesallokeringen vid hantering av komprimerade filbibliotek. Jag skulle föreslå att du tar ur ett av dina minneskort, och testar å ser om det gör någon skillnad. Om inte, så tar du ut det kvarvarande minneskortet och byter mot det du tog ut först.
Testa även att göra någon form av RAM-check. Skulle tro att Gigabyte har någon utility till detta ändamål för nerladdning på deras hemsida. Det kan också vara värt att kolla efter en RAM-kompabilitetslista i manualen till ditt moderkort, eller på Gigabyte's hemsida. Jag vet av egen erfarenhet (har ett GA-P31-DS31-kort) att de kan vara väldigt kinkiga med att man bör använda specifika "certifierade" RAM-tillverkare till deras kort
Nu har jag testat allt detta,

men tyvärr fungerar datorn inte bättre för det. Gigabyte rekomederar minnerna, jag har även kört memtest för att se om jag får något resultat vilket jag inte fick. En kompis har jätt mig ett nytt tipps det finns ett slags virus som gör att alla isofiler blir korrupta, och om fallet är sådant så måste jag ta bort alla isofiler och andra packade zip/rar/cab filer allt som e nerpackat! ochd et låter inte så roligt, så nästa steg blir att dra ut min "MEDIA-Hårddisk" som alla isofiler och annat ligger på formatera om min C-hårddisk, installera om XP sen tanka valfri ISOFIL installera, fungerar det så vet jag att det var viruset.
Jag återkommer med hur det gick!