• 1
  • 2
2008-05-31, 02:18
Medlem
Bajskorvs avatar
Ni får ursäkta en att en småhög herre tränger sig på i den här avdelningen han aldrig besökt förr men jag tänkte ger er ett tips.

Köp en uppslicad ost och falu-rågrut, fast du inverterar den nästan så att det blir som en hamburgare.

bilden motsvarar en big mac sett från rakt från sidan fast med andra ingredienser:

http://i29.tinypic.com/acbkef.jpg

Du håller den som en hamburgare.... du blir lite flottig om händerna men du får så mycket ost du vill ha på knäckebrödet och framför allt, du slipper allt smulande över tangentbordet eftersom osten fångar upp smulorna.
Citera
2008-05-31, 02:22
Medlem
jerkuss avatar
Oerhört flummig idé, men den funkar bergis asbra!
Citera
2008-05-31, 02:24
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskorv
Ni får ursäkta en att en småhög herre tränger sig på i den här avdelningen han aldrig besökt förr men jag tänkte ger er ett tips.

Köp en uppslicad ost och falu-rågrut, fast du inverterar den nästan så att det blir som en hamburgare.

bilden motsvarar en big mac sett från rakt från sidan fast med andra ingredienser:

http://i29.tinypic.com/acbkef.jpg

Du håller den som en hamburgare.... du blir lite flottig om händerna men du får så mycket ost du vill ha på knäckebrödet och framför allt, du slipper allt smulande över tangentbordet eftersom osten fångar upp smulorna.

Va?
Kan du ta det en gång till?
Citera
2008-05-31, 02:43
Medlem
Bajskorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Va?

Antagligen är du ironisk men annars skulle jag svarat.

- Nej jag orkar inte, förklara vad det är du inte förstår så kan jag förklara det för dig.
Citera
2008-05-31, 02:47
Medlem
Bajskorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Oerhört flummig idé, men den funkar bergis asbra!

Jepp jag hade aldrig kommit på den om jag inte varit hög, thats for sure.

Men prova de var faktiskt riktigt god.

Ramlösa passade finfint till för då kan man liksom skölja munnen om man känner att det blev lite för mycket av det goda, en massa ostbitar i munnnen alltså så det känns som att tugga på pepparkaksdeg med ostsmak.
Citera
2008-05-31, 02:47
Bannlyst
Citat:
Va?

Det är en hamburgare. Fast brödet är ostskivor. Och köttet är knäckebröd. Du slipper smulor och behöver inte snåla med osten.
Citera
2008-05-31, 02:48
Medlem
wembis avatar
aww

det hadde vart så kul om dui hade vart riktit hög och försökt förklara allt igen.

får försöka nånn annann gång igen
Citera
2008-05-31, 02:50
Medlem
Är TS komplett retarderad?

Vad är det för skillnad på den där "burgaren" och en vanligt jävla simpel ostmacka?

Nej, lås den här skittråden och så höjer vi nivån på den här forumdelen.
Citera
Medlem
Extences avatar
Sjukt

Det här låter ju helt absurt. Är det här någon form av onanilek? Vad gör osten under brödet, och hur i hela fridens värld sitter den kvar där?
Citera
Medlem
Bajskorvs avatar
Citat:
aww

det hadde vart så kul om dui hade vart riktit hög och försökt förklara allt igen.

får försöka nånn annann gång igen

Haha det var ganska nära må jag säga, jag skulle precis börja förklara när det gick upp ett ljus för mig n
Citera
2008-05-31, 02:52
Medlem
Bajskorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Är TS komplett retarderad?

Vad är det för skillnad på den där "burgaren" och en vanligt jävla simpel ostmacka?

Nej, lås den här skittråden och så höjer vi nivån på den här forumdelen.

Det är ju en bnurgare med ost istället för bröd och falu råg rut istället för kött.

Fan nu kom jag på att jag säkert gick på det jag inte gick på precis. haha..
Citera
2008-05-31, 02:53
Medlem
Bajskorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
Det är en hamburgare. Fast brödet är ostskivor. Och köttet är knäckebröd. Du slipper smulor och behöver inte snåla med osten.

Exakt så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in