Som grädde på moset efter åtta års väntetid har nu Marc Laidlaw, som är herren bakom storyn till Half-Life 1 och Half-Life 2, nu slutat på Valve. Ska man skratta eller gråta? Half-Life writer Marc Laidlaw leaves Valve
Älskade HL och HL2 men som det ser ut nu gissar jag att det inte lär komma någon HL3 inom överskådlig framtid i alla fall. Är det ens lönt att spela episoderna till HL2 med tanke på att det spelet inte ens avslutas som jag förstår det. Fattar inte hur Valve tänker. Det är som att släppa ett halvt spel till folk och sen bara lägga ner. Svinigt är vad det är.
Älskade HL och HL2 men som det ser ut nu gissar jag att det inte lär komma någon HL3 inom överskådlig framtid i alla fall. Är det ens lönt att spela episoderna till HL2 med tanke på att det spelet inte ens avslutas som jag förstår det. Fattar inte hur Valve tänker. Det är som att släppa ett halvt spel till folk och sen bara lägga ner. Svinigt är vad det är.
Episoderna har spelvärde helt klart men meh...megameh...för det är en djävla cliffhanger.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!