Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nej, tråden handlar om varför homosexualitet hör till alt. sex
Och nej, din återkoppling till avel och onani är felaktig, om ändock ett gott försök.
/mvh ikh
ikh, jag tror du glömde att det är jag som startade tråden...
Citat:
Hör frågan om homosexualitet verkligen till alt.sex. forumdelen eller borde dessa trådar snarare hamna man- och kvinno-grant i erotik och sexualitet-delen?
Är verkligen homo och bisexualitet så alternativt att det "förtjänar" alternativstatusen?
I alla fall för mig känns det lite främmande att ha bi och homo i samma område som bilsex, ursäkta om jag förolämpar någon autosexuell här, det var inte min mening.
I alla fall jag tycker att frånvaron av barnalstring i frågan är tydlig. Alternativt, om jag var otydlig när jag skrev frågan så
förtydligar jag härmed att jag menade sexualiteten och känslorna.
ikh, du får gärna fördjupa ditt svar om avel och onani, jag förstår fortfarande inte hur du får ihop i ena andetaget att avel (hemskt uttryck för övrigt när man använder det på människor) är det som definierar normalitet, samtidigt som du i nästa andetag säger att onani är normalt trots att det inte har med avel att göra.
För här blir ju konsekvensen att om Karl tänker på Carl när han onanerar istället för Carolina så är det inte alt.sex. material utan bör flyttas till erotik och sex forumet. Förklara gärna noggrannare så att det blir tydligare för mig.