• 1
  • 2
2008-05-30, 19:37
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag använder adblock, mitt tema är måhända smaklöst men kan du visa mig ett annat i svart (betydligt lugnare för ögonen) som är bättre?
Jag har letat länge, testat många och nu till slut fastnat för NASA Night Launch
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4908
Citera
2008-05-31, 19:17
Medlem
Blasters avatar
Kan inte se Xallos bild. Men med hjälp av Zwerchstand förstår jag vad som menades. Jag körFF med greasemonkey. Har dock ingen adbblock.

Har aldrig reflekterat över att det ligger reklam direkt under inläggen, antagligen är det för att folk klickar fel ibland och dom får fler "hits". Det märkliga var när jag såg Nakenchocks screen så tänkte jag "Hm jag får inte upp någon sån reklam" sen gick jag upp på sidan och såg att jag hade en snarlik ruta precis under Xallos inlägg.

Summa summarum jag tänker inte alls på det och assosicerar det inte med personen som har skrivit posten ovanför. Tror inte de flesta gör det heller.
Citera
2008-05-31, 22:02
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Kan inte se Xallos bild. Men med hjälp av Zwerchstand förstår jag vad som menades. Jag körFF med greasemonkey. Har dock ingen adbblock.
För mig funkar bilden om man klickar upp i ett eget fönster och inte försöker via flashscriptet.

Citat:
Har aldrig reflekterat över att det ligger reklam direkt under inläggen, antagligen är det för att folk klickar fel ibland och dom får fler "hits". Det märkliga var när jag såg Nakenchocks screen så tänkte jag "Hm jag får inte upp någon sån reklam" sen gick jag upp på sidan och såg att jag hade en snarlik ruta precis under Xallos inlägg.
störde mig på reklamen ett tag, men nu när denna tråden startat inser jag att jag inte stört mig på den på länge och att den är borta.

Citat:
Summa summarum jag tänker inte alls på det och assosicerar det inte med personen som har skrivit posten ovanför. Tror inte de flesta gör det heller.
Ibland kan det vara störande, men oftast är det inte mycket att bry sig i är ju inte heller flera "inlägg" med reklam.
Citera
2008-05-31, 22:26
Medlem
onemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Och hur det kan komma sig att ordet till fallit bort ur mitt inlägg men finns i citatet nedanför.

Kollar man här ser man problemet samt även googleskit kopplat mer eller mindre till inlägget, varför är det så? Vissa saker vill man ju inte förknippas med, att det då genereras reklam som ser ut att höra till användares inlägg gör åtminstone mig aningens besvärad.
För att citera Sverker: "Skall det verkligen behöva vara så?"

http://bay01.imagebay.com/full_view....34740_skum.jpg
Den reklamen har väl varit ett bra tag? Följande filter i Adblock Plus tar bort det utan att ge sig på inlägg, som R.I.P. kan göra om man gör fel:
Kod:
flashback.info#div(fb_adsys_wrapper_TextAds)
Du kör förresten med en gammal version av Flashscript.
Citera
2008-05-31, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oneman
Den reklamen har väl varit ett bra tag? Följande filter i Adblock Plus tar bort det utan att ge sig på inlägg, som R.I.P. kan göra om man gör fel:
Kod:
flashback.info#div(fb_adsys_wrapper_TextAds)
Du kör förresten med en gammal version av Flashscript.
Nice
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in