• 1
  • 2
2008-05-30, 14:28
Medlem
xallos avatar
Och hur det kan komma sig att ordet till fallit bort ur mitt inlägg men finns i citatet nedanför.

Kollar man här ser man problemet samt även googleskit kopplat mer eller mindre till inlägget, varför är det så? Vissa saker vill man ju inte förknippas med, att det då genereras reklam som ser ut att höra till användares inlägg gör åtminstone mig aningens besvärad.
För att citera Sverker: "Skall det verkligen behöva vara så?"

http://bay01.imagebay.com/full_view....34740_skum.jpg
Citera
2008-05-30, 14:33
Medlem
Nakenchocks avatar
Måste vara något med FF. Aldrig sett google-reklam hamna så där i IE7.
Senast redigerad av Nakenchock 2008-05-30 kl. 14:39.
Citera
2008-05-30, 14:34
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Måste vara något med FF. Aldrig sett google-reklam hamna så där i IE7.

Hm, kan det ha att göra med grease monkey scriptet kanske, någon som vet?
Citera
2008-05-30, 14:56
Medlem
Gerras avatar
"Till" faller inte bort för mig i den tråden, men reklamen är lika. Jag kör inte Flashscript eller Greasemonkey nu. Använder Firefox 3.0 RC1.
Citera
2008-05-30, 15:55
Medlem
ChristianXs avatar
Var är Google-reklamen? Ser den varken där eller i min browser.

Vad gäller bortfallande text eller bilder brukar det alltid vara något script nånstans som strular om man sysslar med sånt.
Citera
2008-05-30, 16:01
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Var är Google-reklamen? Ser den varken där eller i min browser.

Vad gäller bortfallande text eller bilder brukar det alltid vara något script nånstans som strular om man sysslar med sånt.

Vad konstigt Ser du inte i bilden han länkar till att under hans inlägg så är det en massa länkar som Anonym internet, Vill du bli miljonär etc
Citera
2008-05-30, 16:58
Medlem
Zwerchstands avatar
Att ordet fallit bort för att sedan citeras tror jag inte stämmer. Jämför Hur länge ska vi behöva stå ut med att redigeringar inte kommer med i inläggen?!?. Ordet har nog inte alls fallit bort, men lagts till vid en efterredigering som inte tagit direkt. Det är den redigerade versionen som citeras medan den gamla ligger kvar för visning. Det brukar ge sig efter obestämd tid, och ordet syns nu i det citerade inlägget – men visst är det ett problem.

Tala om troll ...
Citera
2008-05-30, 17:07
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Att ordet fallit bort för att sedan citeras tror jag inte stämmer. Jämför Hur länge ska vi behöva stå ut med att redigeringar inte kommer med i inläggen?!?. Ordet har nog inte alls fallit bort, men lagts till vid en efterredigering som inte tagit direkt. Det är den redigerade versionen som citeras medan den gamla ligger kvar för visning. Det brukar ge sig efter obestämd tid, och ordet syns nu i det citerade inlägget – men visst är det ett problem.

Tala om troll ...

Snyggt trollat
Citera
2008-05-30, 17:07
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand

Tala om troll ...

Ok, den delen med redigeringar som inte tar är ju inte så konstig, men var fan kommer reklamen ifrån? Det börjar bli irriterande!
Citera
2008-05-30, 17:15
Medlem
Zwerchstands avatar
Den har jag alltid haft, aldrig brytt mig om. Det är just den biten som oftast trasslas till av script eftersom den ligger "i" inläggskedjan. Script & annat får svårt att särskilja om man vill rippa där. Mer vet jag inte.

Trollbilden är lite dråpligt autentisk.
Citera
2008-05-30, 17:46
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Det ska tydligen finnas där om man inte använder Adblock.

Du har för övrigt ett riktigt smaklöst tema.
Citera
2008-05-30, 18:25
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Det ska tydligen finnas där om man inte använder Adblock.

Du har för övrigt ett riktigt smaklöst tema.

Jag använder adblock, mitt tema är måhända smaklöst men kan du visa mig ett annat i svart (betydligt lugnare för ögonen) som är bättre?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in