• 1
  • 2
2008-05-29, 21:56
Bannlyst
Är dom farliga att överdosera och hur många kan man ta? Jag provade 15mg som läkaren sa e max dos men det hjälpte ju inte mycket
Citera
2008-05-29, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Är dom farliga att överdosera och hur många kan man ta? Jag provade 15mg som läkaren sa e max dos men det hjälpte ju inte mycket
En näve av dom skulle bara söva dig. Du kan lätt ta 40- 60mg utan att oroa dig för mer än trötthet. Vissa personer upplever ökad ångest på theralen så du vet.
Citera
2008-05-29, 22:17
Medlem
Liberty.s avatar
finns trådar om detta
Citera
2008-05-29, 22:43
Medlem
fleshrippers avatar
Jag självmedicinerar mina sömnrpoblem med flytande theralen ibland. Vad jag har märkt så går det inte att flumma på den alls. Det enda som händer är att jag är skit trött dagen efter och har väldigt lätt för att försova mig om jag tar för mycket. Håll dej du till de doser theralen är avsett för och köp riktigt knark om du vill knarka.
Citera
2008-05-29, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fleshripper
Jag självmedicinerar mina sömnrpoblem med flytande theralen ibland. Vad jag har märkt så går det inte att flumma på den alls. Det enda som händer är att jag är skit trött dagen efter och har väldigt lätt för att försova mig om jag tar för mycket. Håll dej du till de doser theralen är avsett för och köp riktigt knark om du vill knarka.

Har inga planer på att flumma på dom såklart vill bara sova
Citera
2008-05-30, 00:19
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Har inga planer på att flumma på dom såklart vill bara sova

Det låter inte så mycket med 15mg då jag har för mig att 1ml flytande motsvarar 40mg.
Citera
2008-05-30, 03:57
Medlem
Citat:

Du kan ta upp till 16 tabletter.
Jag fick käka 16 stycken enligt läkarens ordinationer, så kör på du bara.
Citera
2008-05-30, 10:20
Medlem
Jag har druckit en hel flaska och lever idag. Theralen är bra när man vill göra en tidsresa.
Citera
2008-05-30, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strawmilkshake
Du kan ta upp till 16 tabletter.
Jag fick käka 16 stycken enligt läkarens ordinationer, så kör på du bara.

Damn, det känns som läkarna tror man ljuger när man berättar om sina sömn problem. Det blev totalt 10st å det funkade tillslut
Citera
2008-05-30, 13:44
Bannlyst
Har tagit upp emot 20 tabletter på ett och samma tillfälle, när jag vaknade dagen efter kändes det som en hemsk bakfylla.
Citera
2008-05-30, 14:31
Medlem
Citat:
Damn, det känns som läkarna tror man ljuger när man berättar om sina sömn problem. Det blev totalt 10st å det funkade tillslut

Skönt att det funkade till slut, men du borde be om dropparna istället, smakar tandkräm men är fan så mycket mer effektivare än tabletterna, + att du slipper stoppa i dig en handfull tabletter varje kväll, bara 1-2 rör.
Citera
2008-05-30, 14:34
Medlem
alprazolam_s avatar
Har hört att tabletterna är till för barn. De e iaf mycket svagare. På nertrapp nångång fick jag 8tab 2-3ggr dagligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in