Citat:
Ursprungligen postat av snorig
ja ja hur fan många tjejer hotas varje dag till livet, springer till kvinnojourer och inte får dom någon hjälp precis. killen fortsätter patologiskt och förföljer dom och misshandlar och mer.
Look på resturangägarn som hotades men till slut vägrade betala, bilen sprängd under julen och nu är väl resturangen stängd? vart årets svensk!
Iranier! någon får rätta mig där om det är fel i beskrivningen ang, resturanköret, som är insatt mer. Så stöt för utsatta av hot är totalt under isen enlig dom själva alltså polisen! Ingen skall behöva bli hotad utan anledning! fan tar dom som gör det!!!!
Du har tidigare påstod att du har bra insyn i bandidos göteborg, Du har bra koll på alla medlemmars ekonomiska förehavande och även hur många hojar dom förfogade över ( en enda var det?!) och så nu blandar du ihop tjejer som blir misshandlade av sina killar med restaurang affären !!du borde veta att det som stod i media inte gav hela bilden, iranien var inte så oskyldigt offer..
det var han som sökte sig till dom ..i början, han gav sig i leken men ville inte göra rätt för sig. klart synd om hans nära och kära som blir drabbade, men inte att jämföra med kvinnomisshandel. vet du hur många kilo opium som såldes på hans restaurant!!han var ingen duva.
kära du , jag har absolut inget emot dig ..så var snäll och tar mig inte fel..
jag kan även ha fel , som när jag nämnde att ett X antal ryssar skulle ha anlänt till malmö med båt men det visade sig att det bara handlade om två personer (som åkte hem efter misslyckad jobb

) m v h och jag hatar alla som slår kvinnor