2011-01-16, 16:15
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
eftersom vi är ute på off-topic.

Tror du att flashback är ett stort skvaller forum där alla ska hänga ut kriminella människor med namn, telefonnummer,skostorlek,kort,mammans adress och liknande ?

Jag håller med kamrat Svartskjorta. Finns ingen anledning att dölja något.
Citera
2011-01-21, 05:36
Medlem
nilsholgerssons avatar
Hejsan!
Är det nån som vet vart Driton befinner sig nu?
Golaren som satte dit sig själv på 3,5 år! hahaha!
Hur kan man vara så dum?!?

Citera
2011-01-21, 13:55
Medlem
blavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsholgersson
Hejsan!

berätta mer ,menar du dritton från malmö eller?????
Citera
2011-01-21, 16:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsholgersson
Hejsan!

Han befinner sig på en plats där han är säker Hellre sitta 3.5 år än 9-10 år som kamelryttaren Mehdi åkte på
Citera
2011-01-22, 21:48
Medlem
I Malmö verkar det, iaf på internet, även vissa personer att det är bara utlänska klaner som har någon kontroll i Malmö.

Men hur ligger det egentligen till, hur mycket har tex BMC att säga till om i Malmö?
Citera
2011-01-23, 19:14
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Han befinner sig på en plats där han är säker Hellre sitta 3.5 år än 9-10 år som kamelryttaren Mehdi åkte på

Den killen kommer aldrig känna sig säker. Så sluta överdriv om den saken. En dag går han på fel gata och då kommer hela hans liv rasa. Säker är det sista ord man kan använda om han.
Citera
2011-01-23, 20:43
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Den killen kommer aldrig känna sig säker. Så sluta överdriv om den saken. En dag går han på fel gata och då kommer hela hans liv rasa. Säker är det sista ord man kan använda om han.

Det heter "om honom" fick du inte lära dig det på SFI Han kan känna sig säker så länge han blickar framåt och accepterar faktum, att inget kommer bli var det en gång var. Gå och ta en panna nu, din patetiska narkoman.
Citera
2011-01-23, 21:01
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det heter "om honom" fick du inte lära dig det på SFI Han kan känna sig säker så länge han blickar framåt och accepterar faktum, att inget kommer bli var det en gång var. Gå och ta en panna nu, din patetiska narkoman.

Hur gammal är du igentligen? Sitta och leta stavfel och kalla folk för kamelåkare är det bara vad du klarar av? Och sen försöka att komma med att jag ska ta en panna?
Är du över 17 år gammal så du är du kraftigt utvecklingsstörd, finns inget annat alternativ.

Jag har förklarat klart och tydligt på svenska flera gånger, jag har aldrig tagit sprutor och kommer aldrig göra det. Så släpp dom orden och försöka komma med något nytt.

Och du tror att han kommer leva ett normalt liv i Sverige? Göteborg?
Det finns ju inte på kartan. Han kommer inte komma långt.
Citera
2011-01-23, 21:03
Medlem
Leif att kalla någon narkoman är bara lågt. Du lever ett liv förtryckt av 50talister.Våga se utanför all propaganda!
Sen att du skriver saker som inte stämmer är bara löjligt! Snuten och den svenska staten kommer inte att ge honom skydd när han kliver utanför murarna, han fick en volta på 3.5 år(?).
Citera
2011-01-24, 20:28
Medlem
snuptiks avatar
Jag har inget att tillfora i traden egentligen, men maste bara saga att jag gillade denna gravsten strax utanfor Brisbane. Det var den mest pakostade pa hela kyrkogarden. Ser man sadant i Sverige? Skulle man tillata en sadan text om 1%are pa en svensk kyrkogard?

http://img814.imageshack.us/img814/6749/imgp1224.jpg
Senast redigerad av snuptik 2011-01-24 kl. 20:48.
Citera
2011-01-24, 23:44
Medlem
snuptiks avatar
nevermind
Senast redigerad av snuptik 2011-01-25 kl. 00:07.
Citera
2011-01-25, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Jag har inget att tillfora i traden egentligen, men maste bara saga att jag gillade denna gravsten strax utanfor Brisbane. Det var den mest pakostade pa hela kyrkogarden. Ser man sadant i Sverige? Skulle man tillata en sadan text om 1%are pa en svensk kyrkogard?

http://img814.imageshack.us/img814/6749/imgp1224.jpg

Den var snygg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in