2011-01-26, 01:31
Medlem
Några news
Senast redigerad av ConspiTheory 2011-01-26 kl. 01:38.
Citera
2011-01-26, 21:51
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Jag har inget att tillfora i traden egentligen, men maste bara saga att jag gillade denna gravsten strax utanfor Brisbane. Det var den mest pakostade pa hela kyrkogarden. Ser man sadant i Sverige? Skulle man tillata en sadan text om 1%are pa en svensk kyrkogard?

http://img814.imageshack.us/img814/6749/imgp1224.jpg
Respect
Citera
2011-01-26, 23:26
Medlem
bikerriders avatar
så jävla skönt att se någon behandla sin bror så här, med kärlek och respekt efter man dött ev för sina färgers skull,all respekt åt dom som köpte den stenen till sin bror
Citera
2011-01-27, 15:00
Bannlyst
Behöver inte förklara ett jävla skit för dig.

Men den du kallar kung i Anderslöv har nog dragit till Vellinge nu, hoppas att kräket försvinner tillbaka till Danmark och att man inte kommer att höra något mer om honom

Denna text kom ut på mail idag på Facebook från Bandidos Helsingborg

""Our support club called Veterans MC (Started in Sweden) is no longer a support club to red & gold nation!
They are not welcome to any parties or other functions at all!
Love + Loyalty & Respect, Helsingborg Chapter Sweden""

Så jag tar tillbaka det jag sa om Bandidos var en B-organistation.

L.L.&.R
Senast redigerad av Malmoe-1 2011-01-27 kl. 15:08.
Citera
2011-01-27, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Beklagar Malmoe-1, har inte träffat Veterans MC's president (Kenneth Clemmensen) kungen av Anderslöv så din analys spricker. Du vet med all säkerhet mycket mycket mer än Guldankan, men kom inte med något ölbludder....

Istället för att svara på frågor kommer du med en radda ord som är för svajiga.... "Tyvärr" "nog" din så kallade "vän" Kan bara beklaga Malmoe-1 får underkänt av juryn... Du får inte vara så luddig och kanske.... - Gör ett nytt försök när du har något att säga.

Ge oss även en hint om din roll i dramat, är du med i Veterans, har du varit med i Veterans, har du nära band med Bandidos X-team? Har någon i klubben satt på din tjej? Ja du vet lite bakgrund och inte bara ett evilgrin39...

Men den du kallar kung i Anderslöv har nog dragit till Vellinge nu, hoppas att kräket försvinner tillbaka till Danmark och att man inte kommer att höra något mer om honom

""Our support club called Veterans MC (Started in Sweden) is no longer a support club to red & gold nation!

L.L.&.R
Citera
2011-01-27, 18:51
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoe-1

Alla som skriver med en egen (knappast dold) agenda är lika tråkiga att lyssna på som en sviken fru eller man i en pajad relation.
Senast redigerad av guldankan 2011-01-27 kl. 18:58.
Citera
2011-01-27, 20:31
Medlem
treoturkens avatar
Hur går det för hårdingarna i örebro! Har varit väldigt lugnt där på sistone. Har dom lagt ner?
Citera
2011-01-29, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoe-1

L.L.&.R

Vet någon vad som egentligen hände mellan dom?
Citera
2011-01-30, 11:38
Medlem
Var tydligen en hel del Bandidos på Ancor i Fredags. Inget ovanligt med det. Dock så hörde jag att det hade varit med en krallig neger med full rygg och jag undrar nu om Stockholm har någon neger med i klubben?
Det finns ju en krallig neger som jobbar på HD huset i Sätra, kan det vara den negern?
Citera
2011-01-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Var tydligen en hel del Bandidos på Ancor i Fredags. Inget ovanligt med det. Dock så hörde jag att det hade varit med en krallig neger med full rygg och jag undrar nu om Stockholm har någon neger med i klubben?
Det finns ju en krallig neger som jobbar på HD huset i Sätra, kan det vara den negern?

Var nog en 4-5 Bandidos där, ungefär lika många X-team och så några som hängde på Bandidos ledaren ( prospects ? )
Tyckte det lät som några var danskar eller skåningar
Osäker om det är samma som jobbar på probike, gjorde aldrig kopplingen.
Citera
2011-01-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Vet någon vad som egentligen hände mellan dom?

inte mera än att han Lenneth fick besök av flera st prospects från BMC som försökte "driva" in han hoj...

mvh.T
Citera
2011-01-31, 14:36
Medlem
[hehe den killen kännde man å hans tjej.......han sitter la fortfarandeQUOTE=nilsholgersson]Hejsan!
Är det nån som vet vart Driton befinner sig nu?
Golaren som satte dit sig själv på 3,5 år! hahaha!
Hur kan man vara så dum?!?

[/quote]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in