2008-07-13, 10:19
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltade
Någon som vet hur det gck (domar mm) med utpressningshärvan med Bandidos Västerås? I februari kom advokat Curt Sandström 20 minuter för sent till förhandlingen och var skuren i ansiktet, Eva Morén åklagare hotad, Gummesson hotad också eller?
Pågår det fortfarande månntro?

Är det sant? Blev han skuren i ansiktet? Stod det något i VLT om det?
Citera
2008-07-13, 15:08
Medlem
Revoltades avatar
Länk

Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Är det sant? Blev han skuren i ansiktet? Stod det något i VLT om det?

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=720208

Kolla in länken. Det jag också undrar över är om både FG och EM behövde personskydd eller om det enbart var Eva Morén som fick det.
Citera
2008-07-15, 03:49
Medlem
Loyalty bfl blir prospect

Nu är det klart sedan en månad att Loyalty Bfl som sen blev ett av teamen i södertälje flyttar till västerås och blir prospect i bandidos
Citera
2008-07-15, 10:18
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otb-sthlm
Nu är det klart sedan en månad att Loyalty Bfl som sen blev ett av teamen i södertälje flyttar till västerås och blir prospect i bandidos

Flyttar x-team snubbarna från Södertälje till Västerås för att istället vara x-teamare till att bli prospects i prospect avdelningen i V-ås?
Citera
2008-07-15, 11:04
Medlem
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=787495
Citera
2008-07-15, 11:36
Medlem
Revoltades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxit
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=787495

NEJ, inte nu igen! Polisen gjorde en vardags heroisk insats förrförra veckan. Men de ger sig tydligen inte. Bandidos kan ju våldta Surakommun inom loppet av några månader om det vill sig illa...
Citera
2008-07-15, 12:21
Medlem
cordelias avatar
Citat:
NEJ, inte nu igen! Polisen gjorde en vardags heroisk insats förrförra veckan. Men de ger sig tydligen inte. Bandidos kan ju våldta Surakommun inom loppet av några månader om det vill sig illa...

Vad menar du med det?
Citera
2008-07-15, 12:27
Medlem
Revoltades avatar
Sura

Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Vad menar du med det?

Surahammars kommun är ngt oorganiserad, mycket liten och det är lätt för en välorganiserad liga att utöva påtryckningar och använda orten som utgångspunkt för kriminell verksamhet i Västmanland samt nära samröre m Stochklm. Det hela blir inte bättre av atlla KV anstalter som finns i närheten. Alltså jag är INTE ngn fan av 1%grupperingen. Tvärtom. jag tycker det är ett angrepp mot oss alla!
Senast redigerad av Revoltade 2008-07-15 kl. 12:30.
Citera
2008-07-15, 13:28
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Surahammars kommun är ngt oorganiserad, mycket liten och det är lätt för en välorganiserad liga att utöva påtryckningar och använda orten som utgångspunkt för kriminell verksamhet i Västmanland samt nära samröre m Stochklm. Det hela blir inte bättre av atlla KV anstalter som finns i närheten. Alltså jag är INTE ngn fan av 1%grupperingen. Tvärtom. jag tycker det är ett angrepp mot oss alla!

Ok, ja men förhoppningsvis hittar de inte någon lokal någonstans alls i Västmanland. Jag tror faktiskt att det är rätt kört för dem nu.
Citera
2008-07-15, 21:37
Medlem
bikerriders avatar
det är vad du tror det*L*......och bmc har visat förr att man inte behöver ha lokal för att fungera bra
Senast redigerad av bikerrider 2008-07-15 kl. 21:40.
Citera
2008-07-15, 22:14
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bikerrider
det är vad du tror det*L*......och bmc har visat förr att man inte behöver ha lokal för att fungera bra

Jaha, ja de är inte precis mitt huvudintresse i livet om man säger så... Jag pratade bara om möjligheten för de att hitta en lokal.

OT: Jag läste faktiskt intervjun med deras president i expressen och känner mig mest helt frågande till att msk kan finna de intressanta, särskilt tjejer... Snacka om WT där...
Citera
2008-07-16, 12:39
Medlem
Loyalty/BMC

Ja det stämmer, dessa har varit prospects i snart 2 månader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in