Hampus
1: Du får sluta upp att leka besserwisser i den här tråden, allt står inte artikeln, det fanns goda grunder för att dra in deras tillstånd. Kommunen och polisen har agerat helt rätt i det här ärendet. En seriös krog/nattklubb skulle inte ha 14-åriga tjejer dansandes i stringtrosor på borden, men denna klubb var ingen vanlig klubb, Bandidos hade ett finger med i det hela. Det togs droger helt öppet, vakterna sålde droger till gästerna osv.
2:
Alla som umgås med folk inom Bandidos och X-Team ska hårdgranskas, helt rätt agerat av polisen. Helvetet har bara börjat för er parasiter, vänta så får du se. Du är så patetisk, sitter här och leker presstalesman för Bandidos. Du kommer aldrig att lyckas rentvå deras namn, möjligvis kan du lura Earl, JJ, Wurzten och CO ett gäng avdankade gubbjävlar med mindrevärdskomplex, men inte oss andra. Till skillnad från dig så är jag on-side

[/quote]
1. Jag svararade på det du citerade/skrev i ditt inlägg där du inte skrev något om "14-åriga tjejer dansandes i stringtrosor på borden" osv. Utan i ditt inlägg vinklade du det till att fokusera på entrevärdarnas "koppling" till bmc.
Om det, som du skriver, tas droger öppet, drogförsäljning osv ja givetvis skall en sådan krog inte finnas. Inte bra alls för de unga som e ute och dansar osv.
2. Att polisen granskar bmc medlemmar får dom leva med. Men deras bekanta? Skall man verkligen straffa andra pga att dom är bekant med en viss person? I Sverige? Inte rätt alls. Blir lite av kollektivt straff-tänkande. Som att alla blå-vitt supportrar skall behandlas som huliganer pga det finns huliganier i miljön? Blir fel i det långa loppet. Nog ser jag polisens taktik, straffa alla runt om bmc, till slut tar dom avstånd. Kapa supporten så att säga.
Du skriver :
leka besserwisser i den här tråden
Jaaa. vem av oss 2 är besserwisser.... Vi alla kan svaret...
Du skriver : Helvetet har bara börjat för er parasiter, vänta så får du se.
Ja, just det...Det finns vissa medlemmar som sitter i finkan. Pga att dom gjort vissa kriminella handlingar i sin personliga strävan. Vissa av dem är s.k. tongivande medlemmar som varit med x antal år. Staten straffar de kriminella oavsett om vad det står på ryggen. i alla år.
Polisen är i dag på samma vis som för 5-10 år sedan, propagera att bmc är samhällsfarliga. Och du och många andra har ju gått på detta. Big time! Du och vissa andra slukar allt som finns om bmc med flera. Du har nog minst 2 ex av svensk maffia-Leffes husbibel...
Slå ut de bmc's antal av medlemmar de sista, ja 5 åren, och dela det med de antal år som Medlemmar blivit dömda.
Jag har dessutom aldrig sagt att vissa inte e kriminella. har jag sagt hela tiden. men dessa e individer.
För du vill ha det till att bmc dominerar den undre världen...vilket joke alltså..
Enda ställe bmc dominerar är i Aftonblandet och liknande..
Du skriver vidare : Till skillnad från dig så är jag on-side ....
Några citat från dina 2 senaste inlägg;
nulebarnet
feta killen
tortyr är den bästa metoden ifall man vill få fason på dessa parasiter
Helvetet har bara börjat för er parasiter
Du är så patetisk, sitter här och leker presstalesman för Bandidos. Du kommer aldrig att lyckas rentvå deras namn, möjligvis kan du lura Earl, JJ, Wurzten och CO ett gäng avdankade gubbjävlar med mindrevärdskomplex, men inte oss andra.
Leffe- still Off-side...