2011-02-21, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyttnick
Ja du verkar ju ha insikt.
Tillräckligt allafall att veta vad bmc går för, alltså nada.
Citera
2011-02-22, 13:01
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Tillräckligt allafall att veta vad bmc går för, alltså nada.

Du är ett lysande exempel på en person som bidrar med tyngd, fakta och insikt...inte minst självinsikt...

Själv försöker jag åtminstone tänka efter före...o kanske t.o.m hålla käften om jag misstänker att jag inte kan bidra med ngt matnyttigt....men vi är ju alla olika....
Citera
2011-02-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Nee ok då vet jag, fick höra det häromdan. Samtidigt förvånar mig inte om han skulle vara det då hela BMC är ett oseriöst ogranisation.

Klubb, vi snackar om en Motorcykel-klubb.
Kallar du tex Hammarby för en fotbolls-organisation eller vad? Klubb.
sluta skoja nu, att bli ledande representant för en MC-Klubb av denna storlek, kräver ett mycket stort kunnande. Dels om biker-miljön i sig (på både europisk och världs-nivå) då ett beslut om tex att starta en nytt chapter i kanske ett nytt land måste ta hänsyn till många faktorer. Det e ju inte bara till att hänga på sig en väst o skaffa hoj.
Plus att denne person, President för Europa, måste ochså personligen känna en jävla massa folk (medlemmar) i avdelningarna, detta tar ju många år att bygga upp liksom.
Så att bara tro att en medlem från Stockholm, som varit med i några år, skulle ens vara påtänkt i dessa banor är mycket mycket långsökt.
Jim fungerar bra som Pres, precis som han gjort de senaste 17 åren. Skulle han kliva neråt en vacker dag så ligger ju en av vice-presidenterna eller någon annan i National-avdelningen bra mycket närmare till hands.

även om du tycker att BMC "är ett oseriöst organisation" -vilket jag inte håller med om, så e inte så fallet. Nu undrar jag vad du basera det på?
Glöm nu inte att ta BMC för vad det e, en MC-Klubb som funnits i 45 år.
Tramset med maffia eller liknande kommer enbart från massmedia och skribenter som vill tjäna pengar.

PS, ditt inlägg om Matte som Europa President, årets bästa! Och att du sedan följer upp med "Samtidigt förvånar mig inte om han skulle vara det" visar att du trodde på att Matte e Europa-pres. du e rolig.
Citera
2011-02-22, 16:24
Bannlyst
Seriösa källor har berättat att KiriHespa och ICA Jerry är samma person skulle kanske förklara en del. (Hoppas jag inte blir bannad nu bara....

OnT: Vet någon läget för BMC i Malmö och HBG? Ser dom sällan och hör inget heller?! Är det stabilt med medlemmar och har dom några bra i ledet nu för tiden?
Citera
2011-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dezi
Seriösa källor har berättat att [b]KiriHespa och ICA Jerry är samma person[/B] skulle kanske förklara en del. (Hoppas jag inte blir bannad nu bara....

OnT: Vet någon läget för BMC i Malmö och HBG? Ser dom sällan och hör inget heller?! Är det stabilt med medlemmar och har dom några bra i ledet nu för tiden?

ha ha ha!!! Den var go..
Du kommer nog att se mera av gubbarna när väl säsongen drar igång. Och det e stabilt.
Kan ju ochså vara positivt när du inte hör så mycket om dem.
Sen så brukar man kanske inte höra allt för mycket om just HBG och Malmö, mindre trams och mera "normal" klubb-verksamhet i skåne (naturligt med tanke på mera rutin i HBG).
Citera
2011-02-23, 20:05
Medlem
vafanus avatar
http://na.se/nyheter/orebro/1.1113098-langa-fangelsestraff-for-man-i-knarkharva

Fina "mc-killar" örebros pres. joh*n näf 5 år 4 mån. blatten abbe 9 år (inte bandido men drägg ändå)....
Citera
2011-02-23, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vafanu
http://na.se/nyheter/orebro/1.1113098-langa-fangelsestraff-for-man-i-knarkharva

Fina "mc-killar" örebros pres. joh*n näf 5 år 4 mån. blatten abbe 9 år (inte bandido men drägg ändå)....

Han blatten Abbe är inte han prospect från Somalia typ?
Hur stort är hans mc-intresse och hur bra pratar han svenska?

En fråga till Hampus, ser du abbe som din mcintresserade bror?
Citera
2011-02-23, 21:07
Medlem
Carons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin

Sammets tungan Hampus kommer aldrig att skriva något negativt om Örebro´s guldgossar!!! Resten av hojsverige skrattar och slår sig för knäna, när mupparna gör bort sig...... Men moderklubben måste se dessa individer som riktiga genier, eller???? Hota,skrämma,misshandla och tvinga vanligt 99% folk är BMC´s signum, åtminstone Örebro Problem chapter Mvh/caron
Citera
2011-02-23, 21:45
Medlem
Citat:

du är ute efter fel abbe.
den abbe du syftar på pratar klockren svenska.
och sen läser jag att du inte riktigt är med i svängarna.
Citera
2011-02-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
du är ute efter fel abbe.
den abbe du syftar på pratar klockren svenska.
Och den Abbe som du syftar på är kickad från BMC Uppsala.
Citera
2011-02-24, 00:44
Bannlyst
Citat:

Tror inte att han Abbe är med nu

Hörde detta iallafall av brorsan som känner folk på båda sidor (biologisk bror dvs inte "bruschan" haha )
Citera
2011-02-24, 04:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trafficante
Och den Abbe som du syftar på är kickad från BMC Uppsala.

Och han var proscpect?

Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Då verkar vi vara två då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in