Citat:
Ursprungligen postat av KiriHespa
Nee ok då vet jag, fick höra det häromdan. Samtidigt förvånar mig inte om han skulle vara det då hela BMC är ett oseriöst ogranisation.
Klubb, vi snackar om en Motorcykel-klubb.
Kallar du tex Hammarby för en fotbolls-organisation eller vad? Klubb.

sluta skoja nu, att bli ledande representant för en MC-Klubb av denna storlek, kräver ett mycket stort kunnande. Dels om biker-miljön i sig (på både europisk och världs-nivå) då ett beslut om tex att starta en nytt chapter i kanske ett nytt land måste ta hänsyn till många faktorer. Det e ju inte bara till att hänga på sig en väst o skaffa hoj.
Plus att denne person, President för Europa, måste ochså personligen känna en jävla massa folk (medlemmar) i avdelningarna, detta tar ju många år att bygga upp liksom.
Så att bara tro att en medlem från Stockholm, som varit med i några år, skulle ens vara påtänkt i dessa banor är mycket mycket långsökt.
Jim fungerar bra som Pres, precis som han gjort de senaste 17 åren. Skulle han kliva neråt en vacker dag så ligger ju en av vice-presidenterna eller någon annan i National-avdelningen bra mycket närmare till hands.
även om du tycker att BMC "är ett oseriöst organisation" -vilket jag inte håller med om, så e inte så fallet. Nu undrar jag vad du basera det på?
Glöm nu inte att ta BMC för vad det e, en MC-Klubb som funnits i 45 år.
Tramset med maffia eller liknande kommer enbart från massmedia och skribenter som vill tjäna pengar.
PS, ditt inlägg om Matte som Europa President, årets bästa! Och att du sedan följer upp med "Samtidigt förvånar mig inte om han skulle vara det" visar att du trodde på att Matte e Europa-pres. du e rolig.