2009-12-27, 13:53
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
X-Team fanns ju i Danmark också men bestod alltså inte av folk med invandrarbakgrund?

Gör dom det i Sverige då? De bilder som postats från x-team fester här ser ju ut att komma från vilken raggarfest som helst (vita gubbar feta/fula kärringar).
Citera
2009-12-27, 16:44
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
X-Team fanns ju i Danmark också men bestod alltså inte av folk med invandrarbakgrund?

X-team kom väl senare. Och jo, det fanns gott om invandrare i x-team i Danmark. Det skulle enligt det man hör, vara grunden till att det gick år helvete.

Men är det X-team som gjort Bandidos det, det är nu? Och varför var x-team så populärt bland invandrare? Ser man hur det är i Danmark nu, så har HA stor succes med deras AK81 men inte hittar man invandrare där.

Jag kan inte tänka mig att det har fattats 'icke.-nvandrare' bland potentiala supporters. Någon måste väl ha tagit beslutet att lämna den nordiska image och sattsa på invandrarna. Min fråga är fortfarande: varför?
Citera
2009-12-27, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
X-team kom väl senare. Och jo, det fanns gott om invandrare i x-team i Danmark. Det skulle enligt det man hör, vara grunden till att det gick år helvete.

Men är det X-team som gjort Bandidos det, det är nu? Och varför var x-team så populärt bland invandrare? Ser man hur det är i Danmark nu, så har HA stor succes med deras AK81 men inte hittar man invandrare där.

Jag kan inte tänka mig att det har fattats 'icke.-nvandrare' bland potentiala supporters. Någon måste väl ha tagit beslutet att lämna den nordiska image och sattsa på invandrarna. Min fråga är fortfarande: varför?
Mitt enkla svar på den frågan blir: det är enklare för HA att värva tuffingar som har nordiskt påbrå, i RWC/AK81 - än vad det är för BMC att göra det i teamet. Folk som kliver med i RWC har mer seriösa tankar, de kan se sig själva som en ängel. Men jag tror inte det är samma sak i grabbarna i teamet. Dessutom kör en del folk hoj i RWC, men det tror jag ingen gör i teamet.

Edit: Men det finns ju invandrare i RWC också.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-27 kl. 16:57.
Citera
2009-12-27, 17:31
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Mitt enkla svar på den frågan blir: det är enklare för HA att värva tuffingar som har nordiskt påbrå, i RWC/AK81 - än vad det är för BMC att göra det i teamet. Folk som kliver med i RWC har mer seriösa tankar, de kan se sig själva som en ängel. Men jag tror inte det är samma sak i grabbarna i teamet. Dessutom kör en del folk hoj i RWC, men det tror jag ingen gör i teamet.

Edit: Men det finns ju invandrare i RWC också.

Varför är det så? Har HA högre status?
Citera
2009-12-27, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GostaBerling
Varför är det så? Har HA högre status?
På den frågan måste svaret bli ja. Men BMC är på väg att tvätta bort den gamla stämpeln. Men sådant tar ju tid.
Citera
2009-12-27, 17:38
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
På den frågan måste svaret bli ja. Men BMC är på väg att tvätta bort den gamla stämpeln. Men sådant tar ju tid.

Menar du att en HA-wannabe vill bli Hells Angels men en Bandidos-wannabe vill bli kriminell?
Citera
2009-12-27, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GostaBerling
Menar du att en HA-wannabe vill bli Hells Angels men en Bandidos-wannabe vill bli kriminell?
Nej, det menar jag inte.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-27 kl. 18:06.
Citera
2009-12-27, 17:56
Medlem
Nya gränser.

Snackade med en polare för en tid sedan, han påstod att Bmc var på god väg att etablera sig i Östergötland. Någon som kan bekräfta detta???
Citera
2009-12-27, 23:38
Medlem
Kenty-59s avatar
Han blev avrättad framför vännerna

Citat:
Enligt vittnen ska mördaren rusat in iklädd rånarluva och skjutit ett flertal skott. 25-åringen, som kommer från Uppsala, avled strax efter ankomsten till sjukhuset.

Polisen uppger att offret var medlem i det kriminella mc-gänget Bandidos supportergrupp X-team.

Enligt åklagaren, Ola Sandh, är motivet till mordet i onsdags fortfarande oklart:

– Det har pågått stridigheter mellan X-team och medlemmar ur en annan klubb.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6347861.ab
Vad är det för annat gäng som åsyftas..
Citera
2009-12-27, 23:55
Bannlyst
Det är väl syrianerna som styr i s-tälje ?? hur kommer BAMC att hämnas nu och på vilka , det här kan ju inte gå ostraffat,nu måste dom ju visa vart skåpet ska stå, annars så kommer nog det bli riktigt tufft för dom
Citera
2009-12-28, 00:54
Medlem
vad hette han som dog?
Citera
2009-12-28, 09:28
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
vad hette han som dog?
Ska tydligen kallas för Sigge.