2009-12-04, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Polisen kan dock verkställa en hel del också och dessutom lyckas komma undan med det. Sen är det inte hoten riktade på poliserna som jag reagerar på. För det ingår väl ändå någonstans i jobbet. Oavsett vad man tycker om det. Men när han börjar hota familjer osv. Ja, då har han fan passerat gränsen. Inte konstigt att polisen tar varje chans dom får att hålla koll på och jävlas med vänner och familj till Bandidos och Hells Angels medlemmar.
Precis. Det är därför HA och BMC jävlas tillbaka.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2009-12-04 kl. 17:09.
Citera
2009-12-04, 17:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Frågan är vilka som lyckas bäst
Bandidos och Hells Angels har inte lagen i ryggen när de ställer till med problem. Det har polisen, och i slutändan är det alltid polisen som står som segrarare, iaf förr eller senare.
Citera
2009-12-04, 17:10
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Ett argument som inte hålle och framförallt inte rättfärdigar att han ska hota med att våldta polisernas fruar och barn.

Jag som trodde att sexualbrott osv var något man starkt tog avstånd för inom dessa klubbar.

Förövrigt finns det väl något talesätt som lyder "stor i orden, liten på jorden".
Citera
2009-12-04, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Frågan är vilka som lyckas bäst
Bandidos och Hells Angels har inte lagen i ryggen när de ställer till med problem. Det har polisen, och i slutändan är det alltid polisen som står som segrarare, iaf förr eller senare.
Polisen tycker det är jävligt obehagligt när 1%-arna hotar dem. Då är det inte roligt att vara snut. Men så länge de jävlas så får de vara beredda på fulspel tillbaka.

En snut i Skåne som jävlades mycket är blind idag. Så kan det gå.
Citera
2009-12-04, 17:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ett argument som inte hålle och framförallt inte rättfärdigar att han ska hota med att våldta polisernas fruar och barn.

Jag som trodde att sexualbrott osv var något man starkt tog avstånd för inom dessa klubbar.

Förövrigt finns det väl något talesätt som lyder "stor i orden, liten på jorden".

Bra skrivet.
Citera
2009-12-04, 17:13
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Polisen tycker det är jävligt obehagligt när 1%-arna hotar dem. Då är det inte roligt att vara snut. men så länge de jävlas så får de vara beredda på fulspel tillbaka.

Men nu jävlades väl ändå inte snuten? Dom tog in en person som var berusad och bar kniv. Tycker det låter som precis sådant som polisen ska hålla borta från våra gator. Han borde nog rannsaka sig själv och sitt beteende och inte försöka rättfärdiga dessa hot med att polisen håller koll på vilka som umgås/ingår i kresten runt omkring honom.
Citera
2009-12-04, 17:15
Bannlyst
Citat:
Men nu jävlades väl ändå inte snuten? Dom tog in en person som var berusad och bar kniv. Tycker det låter som precis sådant som polisen ska hålla borta från våra gator. Han borde nog rannsaka sig själv och sitt beteende och inte försöka rättfärdiga dessa hot med att polisen håller koll på vilka som umgås/ingår i kresten runt omkring honom.
Vem har sagt att det var nu de jävlades? De jävlas vid andra tillfällen och nu fick de utstå hot.
Citera
2009-12-04, 17:16
Medlem
jobras avatar
Trodde det var hederskodex att inte blanda in familj osv i hot. Är han inte man nog så att man måste hota att han ska gå på fruar så skulle inte jag vilja ha honom som president i min hojklubb
Citera
2009-12-04, 17:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Polisen tycker det är jävligt obehagligt när 1%-arna hotar dem. Då är det inte roligt att vara snut. Men så länge de jävlas så får de vara beredda på fulspel tillbaka.

En snut i Skåne som jävlades mycket är blind idag. Så kan det gå.

Källa på det tack, hur vet du att just den polismannen hade varit i kontakt med de som utförde sprängningen? Det var folk inom Hells Angels som utförde detta inte Bandidos.
Citera
2009-12-04, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobra
Trodde det var hederskodex att inte blanda in familj osv i hot. Är han inte man nog så att man måste hota att han ska gå på fruar så skulle inte jag vilja ha honom som president i min hojklubb
Jag kan hålla med om att han gick lite över gränsen. Men i stridens hetta så kan det rinna över.
Citera
2009-12-04, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Källa på det tack, hur vet du att just den polismannen hade varit i kontakt med de som utförde sprängningen? Det var folk inom Hells Angels som utförde detta inte Bandidos.
Ja, har jag sagt att det var BMC eller, ditt korkade troll.
Citera
2009-12-04, 17:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Jag kan hålla med om att han gick lite över gränsen. Men i stridens hetta så kan det rinna över.

Stridens hetta? Finns inga ursäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in