Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ren jävla propaganda. Är du Bandidos presstalesman eller vad?
Bandidos är en kriminell MC-klubb, försök inte med något annat. Vi talar knappast om hederliga killar som gillar att meka. Deras verksamhet går ut på att leva rövare och begå brott. De består av narkomaner, tattar, homosexuella och män som växt upp utan en fadersgestalt i hemmet.
Dina eviga försök till att tvätta bort smutsstämpeln på denna MC-klubb är förgäves. Dessa parasiter ska utrotas, det klokaste vore att tortera dessa parasiter och sedan avrätta fanskapen.
De tillför inte vårt samhälle något, förresten två saker tillför de- En massa bekymmer och kostnader. Du kan försöka att lura andra med din efterblivna tunga, men mig lurar du inte.
Inte utan att man funderar på vilka värderingar DU "ärvt" av Pappa diplomaten.
Du är så jävla ägd när det gäller inside i bikersvängen och allt ditt mässande om tattare och homosexuella skickar dig bara längre ner i naziträsket.
Jag håller inte med hampus ett dugg, när det gäller "kriminella organisationer".
Däremot kan jag köpa hans "politiska" uttalanden.
Varenda en som haft med procentare att göra, vet att hela verksamheten bygger på ren kriminalitet. Punkt.
Visst kan man visa upp folk som driver eget företag, men kikar man lite längre in i verksamheten hos dessa "företagare" så bygger hela skiten på ren kriminalitet. Sedan är det enkelt att påstå att det handlar om enskilda medlemmar...
När indrivningar och "kick ass" görs, med västen på, så är det fanimej inte "enskilda medlemmar" som utför jobben.
När det gäller den här bagen, kan du nog inte lura någon av oss som varit med i branschen ett tag, Hampus.
Kör ert race, men försök inte förvränga sanningen. Det tjänar ingen på.
Tidigare kunde jag ha en viss "sympati" för BMC, eftersom man inte figurerade i media med rena lögner om verksamheten. Man var banditer, helt enkelt och sket i vad gemene man tyckte.
Att nu anamma HAs taktik och försöka inbilla folk att man bara är en grupp människor som är intresserade av motorcyklar, funkar inte längre.
Hur många "Toy-runs" som än görs...
Jag uppskattar din medverkan i den här tråden, Hampus. Tro inte annat.
Den falska reklamen går dock inte hem, så lägg ner den svängen.
Annars hamnar du i ungefär samma fack som wannabesnuten Leif, fast åt andra hållet...