Det är ju inte ovanligt att Bandidos dyker upp på fester, först kommer det 2 eller 4:a i en bil, sen är dom ett mindre gäng, och fort kan det gå, dom brukar storma in, tex på Hydet ( bara 3 st ), Norrtälje på dagen, på Carolina fester, hos Sofia, och hos Strul i helgen.
Vet inte om dom även syns när klubbar som kör modellen har fest. Allt som oftast brukar HA dyka upp en snabbis på kvällen men mer regel än undantag är alla rödvita support-tröjor och mössor på modellenklubbars grabbar.
Men nu till det jag loggade in för.
Stod i baren på Strul och gaggade med en kille en stund, riktigt trevlig snubbe, eller gubbe, ja som en biker ska vara, rolig, trevlig och med glimten i ögat. Efter en stund såg jag att det dök upp 666 tröjor i Bandidos färger och sen såg jag att att den trevliga bikermannen jag skålat och skrålat med bar en Kvillebäcken mc väst. Jag blev lite förvånad för mina kontakter med Bandidos har mer varit att vi stirrar rakt igenom varandra eller arga leken, när man stirrar på varandra tills den ena faller undan med blicken.
Vad ville jag säga med detta då?
Ingenting alls.
http://hem.passagen.se/kvillebackenmc/