Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Leffe har aldrig jobbat. Han har försökt att komma in på snutskolan, men det funkar inte med hans nazisympatier.
På sin höjd har han varit timanställd som plit på någon av Götets meskåkar.
Trycka anabola och pumpa på det lokala gymmet går däremot bra.
Pappa diplomaten betalar sonens slackerliv.
Hampus har visat en god kännedom om procentarvärlden, även om jag själv var nära att hugga på frihetstugget.
Frihet för mig är inte att vara bunden till en klubb eller ett brödraskap. Därför har jag hoppat av tåget.
Jag vägrar att backa upp en "broder" som piskar på en tjej utan anledning.
Där går min gräns.
Procentarna har mer lagar och regler att följa än vilken Svensson som helst.
Det här vet du Hampus.
Personligen tycker jag att det känns lite frihet att slippa ta på sig skottsäker väst när man ska ut och lufta hojen...
Bra skrivet!
Frihet för mig är inte att vara bunden till en klubb eller ett brödraskap; ibland kan det handla om i vilken avdelning eller viket brödraskap man tillhör. Tro mig, jag förstår vad du menar. Frihetstugget var mina tankar om det hela, tror många söker sig till 1%klubbar i jakt på frihet och brödraskap (precis som jag).. Leffe läderfjolla skrev ett par bra rader- han var inne på typ vissa personer behöver ledarskap-fadersgestalt, kan ligga något i det. Men sen spårar han ur med sitt homo-dravel, undrar om det e en slump att han lägger ner mycket tid på att skriva inlägg om läder och bögeriande ? Jag tror inte det, jag tror att LL gillar det tanken på välväxta män i läder, men då måste jag göra honom besviken, detta e 2009, numera kör man i gore-tex eller liknande. Läderbyxorna= 80-tal Samt vissa av trådens helgkostym...
Du skriver: Jag vägrar att backa upp en "broder" som piskar på en tjej utan anledning.Där går min gräns.
Svar: Helt jävla rätt! En sak, hade någon i BMC sett någon (vem som helst) annan piska på en tjej= big problems.
Skrivit det förr, dessa gossar e inga översittare, familjefäder och pappor- glöm inte det.
Du: Personligen tycker jag att det känns lite frihet att slippa ta på sig skottsäker väst när man ska ut och lufta hojen samt samt Procentarna har mer lagar och regler att följa än vilken Svensson som helst.
Svar: Bra skrivet (dock lite överdrivet med skottsäker väst..)! Därav anledningen till att du klev av, eller hur? Jag tror att du numera har mindre förpliktelser till andra än familjen, mera tid till familjen osv..
Som sagt,det e frivilligt att kliva in en klubb och frivilligt att kliva ur..
Hur som haver, bra skrivet!!