2009-06-27, 09:48
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampus183
Testa så får du se...
Troligtvis fler än vad du tror..
Västen (färgerna) är i det närmsta helig, hur skulle det ha sett ut om medlemmar losade en fight och fick västen snodd..
Dock är andelen fights/slagsmål liten, på de flesta platser i landet.
Som andra intygar och vet, bikerfester e lugnare än en vanlig kväll ute..

Där kan jag instämma att det är mycket lugnare att gå på en hojfest. Iofs så har jag bara erfarenheter från vanliga klubbar och den rödvita sfären.

Angående att slåss en och en så har jag sett det ett par gånger. När vissa svenssons har trott att dom kan vräka av sig lite vad som helst. Kommer ihåg en planta som började att rycka i en killes väst på en pub en gång. Han fick sig ett par smällar sen så var det bra med det.
Citera
2009-06-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Leffe har aldrig jobbat. Han har försökt att komma in på snutskolan, men det funkar inte med hans nazisympatier.
På sin höjd har han varit timanställd som plit på någon av Götets meskåkar.

Trycka anabola och pumpa på det lokala gymmet går däremot bra.
Pappa diplomaten betalar sonens slackerliv.

Hampus har visat en god kännedom om procentarvärlden, även om jag själv var nära att hugga på frihetstugget.
Frihet för mig är inte att vara bunden till en klubb eller ett brödraskap. Därför har jag hoppat av tåget.

Jag vägrar att backa upp en "broder" som piskar på en tjej utan anledning.
Där går min gräns.
Procentarna har mer lagar och regler att följa än vilken Svensson som helst.
Det här vet du Hampus.

Personligen tycker jag att det känns lite frihet att slippa ta på sig skottsäker väst när man ska ut och lufta hojen...

Bra skrivet!
Frihet för mig är inte att vara bunden till en klubb eller ett brödraskap; ibland kan det handla om i vilken avdelning eller viket brödraskap man tillhör. Tro mig, jag förstår vad du menar. Frihetstugget var mina tankar om det hela, tror många söker sig till 1%klubbar i jakt på frihet och brödraskap (precis som jag).. Leffe läderfjolla skrev ett par bra rader- han var inne på typ vissa personer behöver ledarskap-fadersgestalt, kan ligga något i det. Men sen spårar han ur med sitt homo-dravel, undrar om det e en slump att han lägger ner mycket tid på att skriva inlägg om läder och bögeriande ? Jag tror inte det, jag tror att LL gillar det tanken på välväxta män i läder, men då måste jag göra honom besviken, detta e 2009, numera kör man i gore-tex eller liknande. Läderbyxorna= 80-tal Samt vissa av trådens helgkostym...

Du skriver: Jag vägrar att backa upp en "broder" som piskar på en tjej utan anledning.Där går min gräns.
Svar: Helt jävla rätt! En sak, hade någon i BMC sett någon (vem som helst) annan piska på en tjej= big problems.
Skrivit det förr, dessa gossar e inga översittare, familjefäder och pappor- glöm inte det.

Du: Personligen tycker jag att det känns lite frihet att slippa ta på sig skottsäker väst när man ska ut och lufta hojen samt samt Procentarna har mer lagar och regler att följa än vilken Svensson som helst.

Svar: Bra skrivet (dock lite överdrivet med skottsäker väst..)! Därav anledningen till att du klev av, eller hur? Jag tror att du numera har mindre förpliktelser till andra än familjen, mera tid till familjen osv..
Som sagt,det e frivilligt att kliva in en klubb och frivilligt att kliva ur..
Hur som haver, bra skrivet!!
Citera
2009-06-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Blabla...whatever då får du tro det. Jag har inga behov av att hävda mig i den frågan.

Du har din syn på frihet och jag min. Vi tycker olika. Det du beskriver som frihet låter som ett fängelse för mig och det jag beskriver som frihet är du inte intresserad av. Vi sätter punkt där.

Ok.
Citera
2009-06-27, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Där kan jag instämma att det är mycket lugnare att gå på en hojfest. Iofs så har jag bara erfarenheter från vanliga klubbar och den rödvita sfären.

Angående att slåss en och en så har jag sett det ett par gånger. När vissa svenssons har trott att dom kan vräka av sig lite vad som helst. Kommer ihåg en planta som började att rycka i en killes väst på en pub en gång. Han fick sig ett par smällar sen så var det bra med det.

Rätt, Bra skrivet.
Vanliga & R/V klubbar skiljer sig inte nämnvärt från BMC. Lever ju efter i stort sett samma klubbregler osv.
Precis, ofta är det överfulla idioter som startar problem, men sedan i tidningen dagen efter står det att bla bla medlem oprovocerat misshandlade sven svensson bla bla.. som vanligt ren ofakta..
Citera
2009-06-27, 11:31
Medlem
My name is Earls avatar
Leif och svart skjorta:
Hatar ni alla kriminella lika mycket som ni hatar BMC, och isf. är det uteslutande för att det finns många blattar i x-team?
Hur ser ni på helylle änglarna som är lika kriminella som BMC, är de "bra" kriminella?
Citera
2009-06-27, 12:12
Medlem
My name is Earl Leif och svart skjorta:
Hatar ni alla kriminella lika mycket som ni hatar BMC, och isf. är det uteslutande för att det finns många blattar i x-team?
Hur ser ni på helylle änglarna som är lika kriminella som BMC, är de "bra" kriminella?

Väntar spänt på ett, förhoppningsvis, vettigt svar..

Bra formulerat My name is Earl!
Citera
2009-06-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motor_666
För att det är sommar?
Ok så det har inget att göra med att nya är på väg in då?
Citera
2009-06-27, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Leif och svart skjorta:
Bra fråga. Finns inget tristare än folk som öser galla över blattegäng som O.G. och Bandidos för att i nästa sekund hylla och försvara H.A.
De som gör detta har en liten poäng dock.
Ingen gillar när andra folkslag pissar på ens territorium.
Inget unikt. Krig brukar tom startas pga detta. Rätt eller fel vetifan men världen funkar så.
Citera
2009-06-27, 13:25
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Bra fråga. Finns inget tristare än folk som öser galla över blattegäng som O.G. och Bandidos för att i nästa sekund hylla och försvara H.A.
De som gör detta har en liten poäng dock.
Ingen gillar när andra folkslag pissar på ens territorium.
Inget unikt. Krig brukar tom startas pga detta. Rätt eller fel vetifan men världen funkar så.

Men sen är det märkligt att bara över sundet så är det ingen issue - eftersom de inte har några utom-europeiska medlemmar vad jag förstått. Jag har givetvis fel som vanligt......
Citera
2009-06-27, 13:34
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Men sen är det märkligt att bara över sundet så är det ingen issue - eftersom de inte har några utom-europeiska medlemmar vad jag förstått. Jag har givetvis fel som vanligt......

I DK la de ju ner X Team då de gick och bötade folk för allt möjligt, och rent faktiskt tror jag också BMC här skulle tjäna på det, och se över sina rekryteringsrutiner, exempelvis var ju lojalty et riktigt bottennapp, BMC skulle med en del jobb och "charmoffensiver" kunne återfå den respekten de hade när de skötte sig själv och inte hotade andra klubbar till höger och vänster.
Citera
2009-06-27, 14:02
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Leif och svart skjorta:
Jag hatar kriminella personer och skulle inte BMC bestå av just sådana skulle jag inte hata dom. Att det finns många blattar i X-team är inte grunden för mitt hat, utan som jag skrev innan, det är för att de är kriminella. HA är i mina ögon samma skit även om det känns som om dom i dagsläget är lite mer rumsrena än BMC.

Givetvis sticker det extra mycket i ögonen när en blatte är kriminell då han har flytt från sitt land och blivit mottagen här och tacken för det är att han blir en börda för samhället. Det minsta han kan göra när han kommer hit är att lyda våra lagar, betala skatt och visa respekt för det land och folk som hjälpt honom till ett bättre liv. Nej jag tror inte att alla blattar är kriminella, för att jag vet att många sköter sig och drar sitt strå till stacken och dessa har jag absolut inget emot.

Skulle en skötsam invandrarfamilj bli utpressad av exempelvis HA så skulle jag alla gånger stå på invandrarfamiljens sida.
Senast redigerad av Svartskjorta 2009-06-27 kl. 14:08.
Citera
2009-06-27, 14:17
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Jag hatar kriminella personer och skulle inte BMC bestå av just sådana skulle jag inte hata dom. Att det finns många blattar i X-team är inte grunden för mitt hat, utan som jag skrev innan, det är för att de är kriminella. HA är i mina ögon samma skit även om det känns som om dom i dagsläget är lite mer rumsrena än BMC.

Givetvis sticker det extra mycket i ögonen när en blatte är kriminell då han har flytt från sitt land och blivit mottagen här och tacken för det är att han blir en börda för samhället. Det minsta han kan göra när han kommer hit är att lyda våra lagar, betala skatt och visa respekt för det land och folk som hjälpt honom till ett bättre liv. Nej jag tror inte att alla blattar är kriminella, för att jag vet att många sköter sig och drar sitt strå till stacken och dessa har jag absolut inget emot.

Skulle en skötsam invandrarfamilj bli utpressad av exempelvis HA så skulle jag alla gånger stå på invandrarfamiljens sida.

Fair enough. Det du säger är inte så spektaktulärt - snarare vad varje svensk skulle säga - utan att för den skull vara ultra-nationalistisk. Det är bara i sverige som man inte får tycka om sitt modersland av någon outgrundlig anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in