Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ja det är säkert inte så billigt, hur finaniserar respektive avdelning en sådan resa?
Står klubben/avd för alla fullvärdiga medlemmars kostnad, eller endast presidentens kostnader? Hur finansierar en prospect sin resa..
När en hel avd åker iväg på en resa, får de som är prospect hålla vakt hemma eller sätter ni in killar från X-Team som får hålla vakt?
Förväntar mig seriösa svar nu, tråden har tagit helt fel vändning, den handlar numera om mig och Svartskjorta, håll er till ämnet tack.
Rubriken är inte riktad till dig Hampus, utan till den övriga pöbeln som ständigt diskuterar min och Svartskjortas sexuella läggning, våra familjerelationer och om kungen är homosexuell eller inte.
Fair point...
om vi alla håller en bra nivå slippr vi skiten, eller hur,,
du e ju trots allt roten till det onda...
vi provar;
I vissa avdelningar, beroende på cash, bekostar allas resor-allt grundat på medlemsavgiften, har klubben (avdelningen) bra med pengar-klubben betalar resan. Annars, som e det vanligaste, alla betalar sin resa själva.
Vid stora evenemang, typ national run, då vill alla med, så då kan x-teamare ta vakten. annars så minst Prospect som har vakten i klubblokalen.
Presidenten har samma regler att följa, han har inget gratis.
President eller sec, eller annat-medlemmar med olika roller. ingen e värd mer än andra.
En sak till, vänligen sluta skriv ni till mig om bmc, jag har aldrig sagt att Jag e med i bmc. tack...
LEFFE, vill DU ha bra tråd så skall du genast komma in i matchen...
OT; kollade ha/bmc tråden-kolla han som kallar sig bffb, humor......