2009-03-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Är du medveten om att du har skrivit ett av FB's roligaste inlägg ?

Och nej, jag ser inte upp till honom. Däremot så känner jag honom. Men det hör egentligen inte hit. Jag tycker att om han blir dömd så blir han det på lösa grunder.

Och du anser att du är kababel att avgöra det juridiskt efter juridikens alla regler?
Citera
2009-03-28, 16:53
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:

Och nej, jag ser inte upp till honom. Däremot så känner jag honom. Men det hör egentligen inte hit. Jag tycker att om han blir dömd så blir han det på lösa grunder.
Du är säker på att det är du som känner han då, så att det inte är din kompis kompis som gör det..
Citera
2009-03-28, 16:54
Medlem
Citat:

Vad va det roliga? Du vet om han inte hade suttit så va det många i gbg som ville klippa han.
Citera
2009-03-28, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Och du anser att du är kababel att avgöra det juridiskt efter juridikens alla regler?
Jag kan läsa innantill och hela åtalet bygger på vad en kille har sagt.
Citera
2009-03-28, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benzix
Vad va det roliga? Du vet om han inte hade suttit så va det många i gbg som ville klippa han.
Jag känner till det. Det är hans problem.
Citera
2009-03-28, 17:00
Medlem
Citat:
Jag kan läsa innantill och det finns en kille som hela åtalet bygger på.

och då känner du säkerligen till alla pilotfall och alla juridiska paragrafer m.m.
Citera
2009-03-28, 17:00
Medlem
Citat:
Jag känner till det. Det är hans problem.

Så du menar att du inte står bakom din vän och håller hans rygg? Schysst vän du är...
Citera
2009-03-28, 17:01
Bannlyst
Citat:
och då känner du säkerligen till alla pilotfall och alla juridiska paragrafer m.m.
Du är faktiskt ganska trög VÖINÄ. Det finns ingen T e k n i s k b e v i s n i n g.
Citera
2009-03-28, 17:02
Bannlyst
Citat:
Så du menar att du inte står bakom din vän och håller hans rygg? Schysst vän du är...
Man kan inte hjälpa alla med allt. Dessutom tror jag han reder ut det själv.
Citera
2009-03-28, 17:03
Medlem
Citat:
Du är faktiskt ganska trög VÖINÄ. Det finns ingen T e k n i s k b e v i s n i n g.

och du är den person som är kababel nog att avgöra om det är bevisat eller inte menar du?

Så då menar du att Christina schürrer också är oskyldig då det inte fanns teknisk bevisning?
Citera
2009-03-28, 17:03
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Jag kan läsa innantill och hela åtalet bygger på vad en kille har sagt.

Åtalet/domen baseras inte enbart på vad Driton sagt under förhör, flera faktorer spelar in. Sluta upp att spekulera och fara med osanningar.

Mytoman!
Citera
2009-03-28, 17:05
Bannlyst
Citat:
och du är den person som är kababel nog att avgöra om det är bevisat eller inte menar du?

Så då menar du att Christina schürrer också är oskyldig då det inte fanns teknisk bevisning?
Men ge fan i att blanda in massa annat för att ha något att säga.

Och nu säger jag det sista gången. det finns ingen teknisk bevisning. Fattar du ? Det är inget jag har hitta på. Det är fakta. Det är därför Mehdis advokat tror han blir friad. För du är väl inte så dum i hela skallen att du tror han gått ut med om det funnits bevisning ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in