2008-09-13, 23:48
Medlem
Dahlskog

Citat:
Ursprungligen postat av Kebabpizzan
Dagens DN / Vår allas Lasse Wierup skriver i papperstidningen bla att den nu anhållne 26 åringen tidigare ingått i Red White Crew.

Tidigare dömd för bla grov misshandel tll fängelse i 1,5 år.
Hans offer för det brottet var en ung man som tvingades bromsa in sin bil på grund av en immig bilruta,
26 åringen som satt i den bakomvarande bil, sa i rätten att han "flippade" och inte kunde låta bli att gå till atack- med följd att han krossade flera tänder på bilföraren.

Den mördade 20 åringen var en X- team anhängare.

Polisen tror att brottet var personrelaterat och inte bottnar i någon konflikt mellan HA och BMC

Sen till 24 åringen, tidigare fälld för ofredande sedan han kastat en korv i ansiktet på en butiksanställd man.

Men även om vi talar personrelaterar och ev kopplingar till olika Crew, är detta som något som kan få stubinen att tända till,
kan grupperna "flippa" eller är detta på för låg nivå med korvkastare i förorten ?
Är inte H Dahlskog kraftigt över BI-Sexuell och Kompis med den kända "Polisinformatören" (Tok) Erik el? Tror dom har legat med varandra! Ganska säker båda är ju bögar.
Senast redigerad av A.C.A.B-08 2008-09-13 kl. 23:53. Anledning: Fel inlägg
Citera
2008-09-13, 23:56
Medlem
Citat:
Dagens DN / Vår allas Lasse Wierup skriver i papperstidningen bla att den nu anhållne 26 åringen tidigare ingått i Red White Crew.

Hans offer för det brottet var en ung man som tvingades bromsa in sin bil på grund av en immig bilruta,
26 åringen som satt i den bakomvarande bil, sa i rätten att han "flippade" och inte kunde låta bli att gå till atack- med följd att han krossade flera tänder på bilföraren.

Polisen tror att brottet var personrelaterat och inte bottnar i någon konflikt mellan HA och BMC

Sen till 24 åringen, tidigare fälld för ofredande sedan han kastat en korv i ansiktet på en butiksanställd man.

Men även om vi talar personrelaterar och ev kopplingar till olika Crew, är detta som något som kan få stubinen att tända till,
kan grupperna "flippa" eller är detta på för låg nivå med korvkastare i förorten ?
Trodde det var Albanerna som gjorde sitt jobb i IFK Glenn byn! fattade det som att dom smiskade upp X-Girls rejält nu!!
Citera
2008-09-14, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.C.A.B-08
Är inte H Dahlskog kraftigt över BI-Sexuell och Kompis med den kända "Polisinformatören" (Tok) Erik el? Tror dom har legat med varandra! Ganska säker båda är ju bögar.

är inte säker på hur ditt svar kom under min text men OK vi kör på:

H Dahlskog är ingen jag kan svara för men Tok E är tydligen bra på att fejka om han är bög,
strax efter att han hoppade av förstadiet till Bandidos i Sthlm och blev en ren snubbe fick
han ihop det med Jannike Björling innan hon blev mamma på nytt, så helt bög är han i alla fall inte.
Citera
2008-09-14, 00:38
Medlem
LillTurkens avatar
Vafan är det här? http://www.bandidosmchstd.se/saffle/_bilder/GBG4YEAR-002.jpg

Grabbarna har fått ett par skojiga klistermärken och visar stolt upp dom för kameran. Längst till vänster står en jävla guling och försöker se hård ut.

Här är gulingfulingen i Nice http://www.bandidosmcsthlm.se/pics/nationalrunnice2008/CIMG1363.JPG ser han något alls med dom ögonen?
Citera
2008-09-14, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Vafan är det här? http://www.bandidosmchstd.se/saffle/_bilder/GBG4YEAR-002.jpg

Grabbarna har fått ett par skojiga klistermärken och visar stolt upp dom för kameran. Längst till vänster står en jävla guling och försöker se hård ut.

Här är gulingfulingen i Nice http://www.bandidosmcsthlm.se/pics/nationalrunnice2008/CIMG1363.JPG ser han något alls med dom ögonen?

Nu är det ju inga klistermärket utan deras ryggmärken som dom kämpat sig till på något vis. Är du bara emot asiater av manligt kön eller knullar du runt i Thailand som alla andra Svennar ?

Säffle föresten, jävligt tungt
Citera
2008-09-14, 01:37
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Nu är det ju inga klistermärket utan deras ryggmärken som dom kämpat sig till på något vis. Är du bara emot asiater av manligt kön eller knullar du runt i Thailand som alla andra Svennar ?

Säffle föresten, jävligt tungt

Nä jag är inte bara emot asiater av manligt kön är emot dom flesta men gulingar är jag speciellt hatisk emot.

Men jag svenne som knullar runt i Thailand? Jag är född i TURKIET.

Säffle är en jävla bondhåla med stora inavelsproblem. Enda som är tungt där är väl grabbarna på Säffle Atletklubb.
Citera
2008-09-14, 12:50
Bannlyst
Citat:

Den dödes namn står väl i en av BA:s gästböcker?
Citera
2008-09-14, 20:54
Medlem
Citat:
är inte säker på hur ditt svar kom under min text men OK vi kör på:

H Dahlskog är ingen jag kan svara för men Tok E är tydligen bra på att fejka om han är bög,
strax efter att han hoppade av förstadiet till Bandidos i Sthlm och blev en ren snubbe fick
han ihop det med Jannike Björling innan hon blev mamma på nytt, så helt bög är han i alla fall inte.

njaa, det beror väl på hur pass kvinnlig man tycker att jannike ser ut.
Själv tycker jag hon ser ut som en nedknarkad transa.
Citera
2008-09-15, 18:02
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
njaa, det beror väl på hur pass kvinnlig man tycker att jannike ser ut.
Själv tycker jag hon ser ut som en nedknarkad transa.
va !!! trodde hon va en nerknarkad trann sa .....
Citera
2008-09-18, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
I en tråd som handlar om Bandidos så brukar de mest lågbegåvade lista ut att BA är lika med Bandidos. Att sen du har svårt med det kan jag tyvärr inte hjälpa till med.

Jag listade ut det... tänkte bara att om du ska leka expert på mcgäng så kan du åtminstånde lära dig namnen på dom och inte hitta på egna "smeknamn" för att framstå som att du typ är bästa polare med dom...
Citera
2008-09-19, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.C.A.B-08

Vill bara fråga dig om du känner Tok-erik och gänget runt 90- slut? när du skriver homo och polisinformatör, Du tycks ju göra gällande att du vet så mkt. Då bör du veta anledningen till att tok-eric lade av????? frivilligt eller med tvång för något?? låt höra! jag vet vilket. känner han väl sen den tiden med gedda och dom andra, uppgörelser med mera. så låt höra nu.......
Citera
2008-09-19, 01:05
Medlem
Ejekts avatar
Undra vad som är pågång i Gbg nu, såg ett tiotal bandidos-grabbar idag, varav minst en med danskt emblem. Om jag inte är helt ute och cyklar så såg jag mehdi också. Alla åkte bil och verkade ha en liten sammankomst i utkanten av Göteborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in