2009-03-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Man kan inte hjälpa alla med allt. Dessutom tror jag han reder ut det själv.

Vilken vän du är, du säger ju att han skulle ställa upp för dig och att gammal vänskap rostar aldrig. Men sen så kan du inte gå med att hjälpa honom oavsett vad det innebär... ha ha...
Citera
2009-03-28, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Vilken vän du är, du säger ju att han skulle ställa upp för dig och att gammal vänskap rostar aldrig. Men sen så kan du inte gå med att hjälpa honom oavsett vad det innebär... ha ha...
Har man fel får man fixa det själv. Osv. Men släpp detta Vöine för detta är inte din grej.
Citera
2009-03-28, 17:07
Medlem
Citat:
Men ge fan i att blanda in massa annat för att ha något att säga.

Och nu säger jag det sista gången. det finns ingen teknisk bevisning. Fattar du ? Det är inget jag har hitta på. Det är fakta. Det är därför Mehdis adokat tror han blir friad. För du är väl inte så dum i hela skallen att du tror han gått ut med om det funnits bevisning ?

Det är just därför man brukar säga: alla lika inför lagen! Ska en bli frikänd pga det inte finns någon teknisk bevisning så ska ALLA bli det. Det borde väl du, den självutnämnda juristen veta!

Och advokater brukar naturligtvis aldrig påstå att deras klienter är oskyldiga, att dom blir friade osv osv...
Citera
2009-03-28, 17:08
Bannlyst
Citat:
Det är just därför man brukar säga: alla lika inför lagen! Ska en bli frikänd pga det inte finns någon teknisk bevisning så ska ALLA bli det. Det borde väl du, den självutnämnda juristen veta!

Och advokater brukar naturligtvis aldrig påstå att deras klienter är oskyldiga, att dom blir friade osv osv...
Precis, bra Vöine. Alla ska frias utan bevisning. fan, det där tog tid du
Citera
2009-03-28, 17:08
Medlem
Citat:
Har man fel får man fixa det själv. Osv. Men släpp detta Vöine för detta är inte din grej.

och uppenbarligen inte din heller, för du vänder ju tydligen kappan efter vinden... Står inte bakom din väns rygg som du känner så himla bra, medan du själv säger att han skulle göra det mesta för dig.

ha ha ha!
Citera
2009-03-28, 17:09
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Men ge fan i att blanda in massa annat för att ha något att säga.

Och nu säger jag det sista gången. det finns ingen teknisk bevisning. Fattar du ? Det är inget jag har hitta på. Det är fakta. Det är därför Mehdis advokat tror han blir friad. För du är väl inte så dum i hela skallen att du tror han gått ut med om det funnits bevisning ?

Du är nog den sista som ska snacka om att blanda in annat.
Det Voine tog upp är relevant, ska Christina schürrer också är oskyldig då det inte fanns teknisk bevisning?

Försök inte slingra dig nu din råtta!
Citera
2009-03-28, 17:16
Medlem
Citat:
Man kan inte hjälpa alla med allt. Dessutom tror jag han reder ut det själv.

Reder ut det själv??? Hur har du tänkt dig han ska göra det då?
Citera
2009-03-28, 17:17
Bannlyst
Citat:
Så då tycker du att hon ska frias, är det så man ska tolka det?

Och nej jag har inte påstått att jag vill att hon ska frias, men uppenbarligen så vill du att man ska bli dömd enbart på teknisk bevisning och inget annat.
Men Vaina, snackade vi om Mehdi eller om CS ?

Släpp alla som dömts utan bevisning.

EDIT: och sluta ljug, inte en gång har jag sagt att man enbart ska dömas på teknisk. Men det måste finnas med.
Senast redigerad av Sicilianaren 2009-03-28 kl. 17:22.
Citera
2009-03-28, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benzix
Reder ut det själv??? Hur har du tänkt dig han ska göra det då?
Pengar, att folk glömmer (det kommer ju gå några år) eller att situationen förändras i Göteborg. Eller så blir han klippt. Vem vet. Du ?
Citera
2009-03-28, 17:21
Medlem
Citat:
Pengar, att folk glömmer (det kommer ju gå några år) eller att situationen förändras i Göteborg. Eller så blir han klippt. Vem vet. Du ?

Du är hans kompis så du bör veta.
Citera
2009-03-28, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benzix
Du är hans kompis så du bör veta.
Precis. Alla hans kompisar vet alla exakt detaljer i vad som hänt. Och exakt hur det kommer sluta.
Citera
2009-03-28, 17:27
Medlem
Citat:
Precis. Alla hans kompisar vet alla exakt detaljer i vad som hänt. Och exakt hur det kommer sluta.

Berätta då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in